مطالب مرتبط:
مرگ 2 نوجوان نیشابوری در استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای گرینه
استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور 2 قربانی گرفت
استخر کشاورزی در شهرستان زبرخان 2 قربانی گرفت
جان باختن 2 نوجوان نیشابوری در استخر کشاورزی
غرق شدن دو نوجوان در استخر کشاورزی نیشابور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 20:102024-08-25حوادث

مرگ 2 جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی


رییس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: شنا کردن در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه این شهرستان به قیمت جان دو نوجوان 16 و 17 ساله تمام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: شنا کردن در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه این شهرستان به قیمت جان دو نوجوان 16 و 17 ساله تمام شد.

ابوالفضل اسدی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر غرق شدن دو نوجوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه در ساعت 14:05 به سامانه 125 گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله یک تیم نجات متشکل از 3 غواص و دو خودرو سنگین و سبک به همراه یک اکیپ از غواصان ایستگاه شهید صدیقی با نظارت مدیر عملیات سازمان به روستای گرینه اعزام شدند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی نیشابور حادثه در یک استخر بزرگ ذخیره آب کشاورزی رخ داده بود و غواصان آتش نشانی نیشابور بلافاصله پس از بررسی محل وارد آب شدند و پس از جست وجوی کامل جنازه دو نوجوان 16 و 17 ساله که هر دو اهل شهر درود هستند را از عمق 12 متری کف استخر پیدا کرده و تحویل تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دادند.

اسدی، افزود: متاسفانه باتوجه به هشدارهای متعددی که ازطریق سازمان آتش نشانی به همشهریان داده شده است باز هم شاهد حوادثی از این قبیل هستیم؛ به طوری که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5 نفر در استخر


برچسب ها: رییس سازمان آتش نشانی - آب کشاورزی - سازمان آتش نشانی - ذخیره آب - کشاورزی - آتش نشانی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی

مرگ 2 جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی