مطالب مرتبط:
اعزام 80 مددجوی بندرعباسی به مشهد مقدس
برگزاری پویش اکرام ایتام و محسنین در پایگاه هوانیروز مشهد+ تصاویر
خدمت رسانی موکب داران عراقی در مشهد مقدس
اعزام اولین گروه از راهداران استان مرکزی به ایلام
تیم ملی گشتینگیری به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 12:252024-08-28سياسي

اعزام کاروان زیارت اولی ها از خانواده های ایتام بندرعباس به مشهد مقدس


رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از اعزام 80 نفر از مادران و فرزندان زیارت اولی به مشهد مقدس با همکاری حامیان طرح اکرام ایتام و مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از اعزام 80 نفر از مادران و فرزندان زیارت اولی به مشهد مقدس با همکاری حامیان طرح اکرام ایتام و مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان خبر داد.

مسیح الله مرادی امروز چهارشنبه هفتم شهریور، با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و به ویژه افرادی است که به دلایل مختلفی نتوانستند به این سفر معنوی مشرف شوند و بر همین اساس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس نیز با هدف فراهم کردن شرایط مطلوب این سفر زیارتی و با همکاری خیرین و هم افزایی کمک های مردمی سعی دارد، افرادی را که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند، شناسایی و به این سفر معنوی اعزام کند.

مرادی افزود: این نهاد در شهریور ماه امسال در اقدامی خیرخواهانه توسط حامیان طرح اکرام ایتام و با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هرمزگان، تعداد 80 نفر از مادران و فرزندان ایتام زیارت اولی را به سفر به مشهد مقدس اعزام کرده که مدت این سفر معنوی شش روز خواهد بود.


برچسب ها: نمایندگی آستان قدس رضوی - کمیته امداد - مشهد مقدس - بندرعباس - رییس کمیته امداد - زیارت اولی - طرح اکرام ایتام
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان زیارت اولی ها از خانواده های ایتام بندرعباس به مشهد مقدس

اعزام کاروان زیارت اولی ها از خانواده های ایتام بندرعباس به مشهد مقدس