مطالب مرتبط:
دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند
امام جمعه بجنورد: مدیران بر اساس شایستگی انتخاب شوند
فصل انتخاب استانداران | مدیران ارشد وزارت کشور باید با گفتمان رییس جمهور همراه باشند | اگر وزارت کشور صلاح ندانست گشت ارشاد باشد، نیروی انتظامی باید حرف شنوی داشته باشد
مسئولین از جابه جایی اتوبوسی مدیران میانی دوری کنند
مسئولان از جابه جایی اتوبوسی مدیران میانی دوری کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 15:152024-08-30سياسي

در انتخاب مدیران میانی شایسته سالاری حاکم باشد


حجت الاسلام و المسلمین نوری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با تاکید بر اینکه کار و خدمت صادقانه به مردم در دین مبین اسلام تاکید فراوان شده است، گفت: مسئولان باید همه توانشان را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان 12 توصیه برای دولت داشتند، یکی از آنان دقت در انتخاب مدیران میانی بود و تاکید کردند که مدیران متعهد، وفادار و متخصص در کار انتخاب شوند.

وی افزود: پرداختن به اقتصاد بهره مندی از افراد مختصص و کارشناس و همچنین حضور در میان مردم لازمه ایجاد عدالت در جامعه است.

امام جمعه بجنورد در ادامه اضافه کرد: یکی دیگر از توصیه های رهبری، استفاده از توان کارشناسان و مشاوران است، ایشان فرمودند که کارشناسان، باید افرادی متدین، اهل شناخت و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی های کشور باشند تا از ظرفیت جوانان متدین و متخصص بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین اهمیت شناخت اهل بیت، پذیرایی از زائران پیاده و سواره حرم علی بن موسی الرضا در باب رضا را حائز اهمیت دانست و گفت: این فرهنگ باید در جامعه رواج یابد و محبت ها در میان شیعیان بیشتر شود، این از حب امام حسین (ع) است که ما و مردم عراق در کنار هم قرار گرفتیم و حب اهل بیت (ع) بود ک


برچسب ها: کارشناس - انتخاب - کارشناسان - مدیران - رهبر معظم انقلاب - دین مبین اسلام - شایسته سالاری
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب مدیران میانی شایسته سالاری حاکم باشد

در انتخاب مدیران میانی شایسته سالاری حاکم باشد