مطالب مرتبط:
بازداشت فرستندگان پیامک های جعلی حکم جلب
بازداشت فرستندگان پیامک های جعلی حکم جلب
فرستندگان پیامک های جعلی حکم جلب، بازداشت شدند
تمدید بازداشت پاول دوروف توسط مقامات فرانسه
تمدید بازداشت مدیرعامل تلگرام در فرانسه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 16:102024-08-26بين الملل

بازداشت 90 نفر در پی برگزاری جشنواره ناتینگ هیل در لندن


در جریان جشنواره ناتینیگ هیل در لندن، سه نفر با چاقو هدف حمله قرار گرفتند و 90 نفر هم به اتهام رفتار های ضد اجتماعی بازداشت شدند که به گفته پلیس 18 نفرشان سلاح تهاجمی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، یکی از زنانی که در این جشنواره با ضربات کارد مجروح شد، 32 ساله است که حالش وخیم گزارش شده است.

پلیس انگلیس هم اعلام کرده 15 افسر پلیس در جریان جشنواره ناتینگ هیل ، هدف حمله قرار گرفتند، اما آسیب های آنان، چندان جدی نیست.

 مقامات پلیس اعلام کردند هفت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت در تعطیلات اخر هفته و برگزاری این جشنواره به حال آماده باش درآمده اند.

مقامات پلیس همچنین اعلام کردند به افسران اختیار داده شد تا خواستار برداشتن پوشش هایی باشند که برای پنهان کردن چهره افراد استفاده می شود و هر کسی که امتناع کند می توانند او را دستگیر کنند.

همه ساله همزمان با برگزاری جشنواره ناتینگ هیل در لندن، جرایم متعددی روی می دهد، به افرادی تجاوز جنسی می شود، عده ای با چاقو و قمه مجروح می شوند و بعضا جان می بازند، خیابان های مسیر جشنواره، با زباله آلوده می شود، انبوهی از مواد مخدر رد و بدل می شود، به خانه ها و محل های کار در اطراف مسیر جشنواره حمله می شود و محوطه خانه های مردم تبدیل به دستشویی می شود و سر و صدای فراوان


برچسب ها: جشنواره - پلیس - برگزاری - اعلام - بازداشت - لندن - تامین امنیت
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 90 نفر در پی برگزاری جشنواره ناتینگ هیل در لندن

بازداشت 90 نفر در پی برگزاری جشنواره ناتینگ هیل در لندن