مطالب مرتبط:
15 اولویت برای تحول در نظام آموزشی
سند تحول بنیادین، رهنامه تربیتی آموزش و پرورش است
برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش شود
«نقش جوانان در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» بررسی شد
نقشه راه سند تحول بنیادین عملیاتی و راهبردی است/ آموزش سرمایه تولید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 13:502024-09-16سياسي

15 اولویت برای تحول در نظام آموزشی/ لزوم توجه به سند تحول بنیادین


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش به بیان 15 اولویت برای تحول در این نظام آموزشی کشور پرداخت.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش به بیان 15 اولویت برای تحول در این نظام آموزشی کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خضریان در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، 15 اولویت برای تحول در این نظام آموزشی کشور را تشریح کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی برادر ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا کاظمی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام علیکم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و آرزوی توفیق روزافزون، همان گونه که مستحضرید آموزش و پرورش از آنجا که سنگ بنای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف می باشد، نیازمند توجه ویژه و به دور از روزمرگی های جاری نظام حکمرانی کشور است.

بررسی های کارشناسی در کشور از جمله گزارش های مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد که آموزش و پرورش در حال حاضر دارای اولویت هایی می باشد که اینجانب از حیث مأموریت های نظارتی که بر عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، وظیفه خود می دانم با همراهی و همکاری جمعی از کارشناسان با تمرکز بر این محورها، تلاش خود را برای تحول در نظام آموزشی به کار بندم.


برچسب ها: آموزش و پرورش - وزیر آموزش و پرورش - نماینده مردم تهران در مجلس - آموزش - نظام آموزشی - نماینده مردم تهران - وزیر آموزش
آخرین اخبار سرویس:

15 اولویت برای تحول در نظام آموزشی/ لزوم توجه به سند تحول بنیادین

15 اولویت برای تحول در نظام آموزشی/ لزوم توجه به سند تحول بنیادین