مطالب مرتبط:
رییس ستادکل نیروهای مسلح وَ وزیر دفاع «روز پدافندهوایی» را تبریک گفتند
آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای همکاری با آموزش و پرورش
هفته دفاع مقدس یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است
انقلاب در کلش اف کلنز : بازگشت گلوبال چت تا نیروهای انیمه ای
مراسم عزاداری نیروهای مسلح همزمان با 28 صفر در یزد برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-01سياسي

نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب هستند


نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

- بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب، حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی آماده مجاهدت و جانفشانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالله خسروی در دیدار با امیرسرتیپ دوم رضا کلهر فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب ضمن گرامی داشت سالروز نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام آخر ماه صفر، اظهار داشت: پدافند هوایی به عنوان یک مجموعه ملی و فرا نیرویی تحت مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد که این تصمیم گیری حکایت از درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته و دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همچنین به نقش حساس و حیاتی نیروی پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس اعم از حضور مؤثر در عملیات ها و در ادامه حول محور سازندگی و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی سخن گفت.

وی افزود: این رزمندگان مدافع آسمان کشور، همواره، برای دفاع از حریم کشور و عزت و آزادی و دستاوردهای نظام مقدس با حفظ و ارتقا مستمر آمادگی و توان رزمی خود اتکاء، جان خود را فدای ملت و کشور می کنند.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرمانده مرزبانی - جمهوری اسلامی ایران - نیروهای مسلح - پدافند هوایی - ارتش جمهوری اسلامی - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب هستند

نیروهای مسلح ید واحد در راه دفاع از ارزش های انقلاب هستند