مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است
دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است/فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست
دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است/فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست
هاشمی: دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است
حکمرانی مجازی در اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-31سياسي

دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است


صریح بگویم دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است که به حق رهبرانقلاب در دیدار چند روز قبل فرمودند:مهم این است که در فضای مجازی، - حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز مراسم تودیع و معارفه عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیزدهم و سیدستار هاشمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم- با حضور محمدرضا عارف- معاون اول رییس جمهور و جمعی از فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

سید ستار هاشمی در این مراسم اظهار کرد: سلام عرض می کنم محضر امام حاضرمان، امام زمان (عج) و از صمیم قلبم درود می فرستم بر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامی می دارم یاد همه شهدا، خاصه شهدای دولت و شهدای خدمت بالاخص شهدای شاخص و شناخته شده آن ها شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله شهید رییسی و سلام عرض می کنم خدمت همه دوستانم که همگی با امید و انگیزه برای ساخت ایران قوی تر در روزهای آینده در این جلسه حاضر شده اند.

وی افزود: خانم ها و آقایان به وفاق ملی، به عنوان جدی ترین پیمان مشترک دولت چهاردهم معتقدم و بر این باورم که در همه ساحت های حکمرانی این وفاق ملی باید مصداق پیدا کند و توسعه داده شود.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - فضای مجازی - وزیر ارتباطات - ارتباطات - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است

دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است