مطالب مرتبط:
برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان ناشنوا
برگزاری دوره آموزشی ایمنی کار با مواد آزمایشگاهی 
برگزاری دوره کشوری تربیت ناظران مربیان هلال احمر در لرستان
ادغام چند روش درمان سرطان به کمک نانوشاخ کربنی
روش نوین برای درمان کیست های پوستی بدون دوره نقاهت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 10:352024-08-30پزشكي

برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری به کمک کادر درمان آمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تغییرات آگاهانه مبتنی بر نیاز جامعه گفت: برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری که به کمک کادر درمان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین دوره تکمیلی کمک پرستاری به منظور افزایش توانمندی های علمی و مهارتی 293 کمک پرستار حائز شرایط از تابستان سال 1402 تا بهار 1403 برگزار و در آیین اختتامیه آن، از برگزیدگان این دوره قدردانی شد.

در این مراسم، حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش در افزایش بهره وری گفت: به ازای هر سال آموزش، بهره وری و درآمد ناشی از آن افزایش می یابد.

وی، آموزش خلاق را عامل مهم افزایش توانمندی دانست و افزود: بسیاری از شخصیت های برجسته و خلاق، آموزش های متعارف کلاسیک ندیده اند بنابراین مهم است که دانشگاه ها آموزش های عملی و علم نافع را به فراگیران بیاموزند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تغییرات آگاهانه مبتنی بر نیاز جامعه گفت: تغییرات باید متناسب با شرایط و نیاز جامعه صورت گیرد؛ مانند برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری که به کمک کادر درمان آمد.

قناعتی، حضور کمک پرستاران را در کاهش فشار سنگین کار پرستاران مؤثر دانست و افزود: افرادی که بر حسب مشاهده و نیاز مطالعه می کنند رشد بهتری خواهند داشت و با مطالعه به آگاهی و مهارت های خود بیفزای


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تهران - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - کمک پرستاری - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری به کمک کادر درمان آمد

برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری به کمک کادر درمان آمد