مطالب مرتبط:
خزاعی درباره ضعف سینمای ایران در عرصه بین الملل توضیح داد/ موفقیت موزه سینما در حوزه فناوری
زمزمه محمد خزاعی برای خداحافظی از سازمان سینمایی
نژادبهرام، استاد دانشگاه: در شریعت ما هیچ مانعی برای مشارکت زنان در عرصه قدرت وجود ندارد/ با مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان جامعه به تعادل می رسد/ 500 نفر از مدیران استارتاپ های موفق کشور از بانوان هستند
برنامه تعطیلی سینما ها در هفته پایانی صفر اعلام شد
جلال قزل ایاق تهیه کننده سینما درگذشت/ اعلام زمان تشییع
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 18:052024-09-01فرهنگي

محمد خزاعی درباره دلائل موفق نبودن سینما در عرصه بین الملل گفت


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با حضور در موزه سینما درباره مسائل مختلف سینمای ایران در حوزه داخلی و بین الملل صحبت کرد.

- محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با حضور در موزه سینما درباره مسائل مختلف سینمای ایران در حوزه داخلی و بین الملل صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل موزه سینما با حضور رییس سازمان سینمایی عصر روز گذشته 10 شهریور در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

رییس سازمان سینمایی در این دیدار گفت: خوشحالم که در روزهای آخر مسئولیت خود در سازمان سینمایی فرصتی فراهم شد تا در موزه سینما حاضر شوم و از همکاری صمیمانه این مجموعه قدردانی کنم.

من از سال ها قبل ارتباط نزدیکی با موزه سینما داشتم و تعدادی از دوستان نزدیک من مدیر این مجموعه بودند و همگی تلاش های بسیاری را انجام دادند.

خزاعی افزود: امروزه می توان مدعی بود که مسیر تحول موزه سینما به سمت استانداردهای جهانی نزدیک می شود و شاکله ابتدایی آن با فناوری های جدید جایگزین شده، ارتقاء یافته است و تلاش دارد تا مخاطبان جدی تری را از میان عموم مردم و اهالی فرهنگ و هنر به خود جذب کند.

رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه سال ها بحث تغییرات در موزه سینما در دستور کار قرار داشت و تلاش های زیادی هم، در ادوار مختلف در این زمین


برچسب ها: سینما - رییس سازمان سینمایی - سازمان سینمایی - موزه سینما - رییس سازمان - سینمایی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

محمد خزاعی درباره دلائل موفق نبودن سینما در عرصه بین الملل گفت

محمد خزاعی درباره دلائل موفق نبودن سینما در عرصه بین الملل گفت