مطالب مرتبط:
اقدام جالب هواداران پرسپولیس؛ حضور جلوی باشگاه با در دست داشتن کپی مشخصات مهاجمان آزاد!
علت حادثه آتش سوزی اتوبوس جاده مهران در دست چه بود؟
میثاقی با این سند دست استقلالی ها را رو کرد
دولت سیزدهم از ممنوعیت واردات آیفون چقدر ضرر کرد؟/ دولت جدید دست به کار شد
دوره خان و خان بازی تمام شده/ از دست دادن بلانکو بزرگ ترین اشتباه نکونام خواهد بود/ تاکتیک ویژه یحیی برای شکست دادن پرسپولیس لو رفت!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:402024-08-28اقتصادي

یزد همچنان در سیطره ی وانت‎بارهای دست فروش


در حالی شاهد ایجاد چهره ‎ای نازیبا از شهر یزد و دیگر تبعات ناشی از فعالیت وانت‎بارهای دستفروش در معابر این شهر هستیم که هنوز همت و راهکار مشخصی از سوی مسئولان این شهر میراث جهانی برای ساماندهی این معضل شهری وجود ندارد.

- ایسنا/یزد در حالی شاهد ایجاد چهره ‎ای نازیبا از شهر یزد و دیگر تبعات ناشی از فعالیت وانت‎بارهای دستفروش در معابر این شهر هستیم که هنوز همت و راهکار مشخصی از سوی مسئولان این شهر میراث جهانی برای ساماندهی این معضل شهری وجود ندارد.

این روزها برخی افراد فاقد شغل به دنبال افزایش مشکلات اقتصادی جامعه و نداشتن سرمایه برای راه اندازی کسب و کار، به مشاغل کاذبی مانند دست فروشی روی می آورند و با اندک سرمایه ی خود اقدام به خرید برخی اجناس و عرضه آنها به مردم در معابر شهر می کنند.

این دست فروشی بسته به توان مالی و سرمایه ای افراد در قالب های مختلف اعم از پهن کردن بساط تا فروش وانت باری انواع و اقسام کالا از پوشاک تا میوه در شهر یزد برقرار است.

البته هر چند تلاش این افراد برای کسب رزق و روزی نکوهیده است ولی روی دیگر سکه تبعات زیادی را برای شهر و اصناف آن به همراه دارد چرا که بسیاری از کسبه و صنوف که در قالب واحدهای تجاری شهر رسماً فعالیت دارند و تعدادشان در شهر یزد به حدود 60 هزار واحد می رسد، معتقدند که دست فروشان و وا


برچسب ها: فروش - دست فروش - مسئولان این - میراث جهانی - سرمایه - دست فروشی - ساماندهی
آخرین اخبار سرویس:

یزد همچنان در سیطره ی وانت‎بارهای دست فروش

یزد همچنان در سیطره ی وانت‎بارهای دست فروش