مطالب مرتبط:
افزایش شرجی تا 94 درصد در استان بوشهر
معرفی توانمندی های تعاونی های استان بوشهر
27 اثر به پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر استان بوشهر راه یافت
3000 فرصت شغلی در شهرک مولد کشاورزی استان بوشهر ایجاد می شود
مدارس استان بوشهر آماده اول مهر/ هیج کلاسی بدون معلم نمی ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 10:302024-09-11اقتصادي

افزایش رطوبت در استان بوشهر


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش شرجی در استان خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته میزان رطوبت و شرجی در جزیره خارگ 94 و بوشهر 89 درصد ثبت شده است.

- ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش شرجی در استان خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته میزان رطوبت و شرجی در جزیره خارگ 94 و بوشهر 89 درصد ثبت شده است.

حسین مستانه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به افزایش رطوبت در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته میزان شرجی در جزیره خارگ 94 درصد ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت 89 درصدی شرجی در بندر بوشهر گفت: بندر عسلویه با رطوبت 81 درصد و دمای 40 درجه وضعیت نابسامان جوی داشته و در شبانه روز گذشته رطوبت و شرجی 73 درصدی همراه با دمای هوا 39 درجه در بندر گناوه ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه میزان شرجی در شهرهای ساحلی بیش از نقاط دیگر است گفت: بندر دیلم در 24 ساعت گذشته 81 درصد شرجی داشته و اساس ثبت ایستگاه های هواشناسی، در شبانه روز گذشته دمای هوای شبانکاره در شهرستان دشتستان 47 درجه ثبت شده است.

مستانه دمای هوای آب پخش 46 و مراکز دشتستان، تنگستان و دشتی 44 درجه اعلام و خاطرنشان کرد: در این مدت دمای هوا مراکز شهرستان های بوشهر و جم حدود 40 درجه ثبت شده است.


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - استان بوشهر - اداره کل هواشناسی - بوشهر - استان - شرجی - رطوبت
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رطوبت در استان بوشهر

افزایش رطوبت در استان بوشهر