مطالب مرتبط:
پرونده های باز میان ایران و عراق؛ رمزگشایی از اولین سفر منطقه ای پزشکیان/ تاکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری های بین المللی
10 برنامه ویژه مسعود پزشکیان در سفر به عراق
پرونده چالش برانیگز ایران و عراق/ ماموریت پزشکیان در سفر به بغداد
سخنان مسعود پزشکیان قبل از سفر به عراق
مراسم بدرقه مسعود پزشکیان برای سفر به عراق در فرودگاه مهرآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 12:102024-09-11سياسي

ولایتی: سفر پزشکیان به عراق برای صلح و ثبات منطقه موثر است


مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سفر رییس جمهور کشورمان به عراق را برای صلح و ثبات منطقه ای و تقویت مناسبات دو جانبه بسیار مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

- مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سفر رییس جمهور کشورمان به عراق را برای صلح و ثبات منطقه ای و تقویت مناسبات دو جانبه بسیار مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مسائل بین المللی در گفت وگو با پایگاه خبری المیادین به سفر دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری کشورمان به عراق پرداخته و گفت که عراق یکی از کشورهایی است که جایگاه رفیعی در سیاست های ما دارد.

وی ادامه داد که ایران و عراق از ارکان اصلی جبهه مقاومت و تقابل با اسراییل و قدرت های استکباری و خودکامه هستند و در تقابل با آمریکا قرار گرفته اند.

ولایتی با اشاره به مفاد توافقنامه امنیتی آمریکا و عراق تصریح کرد که همانطور که ملت ایران آمریکا را از خاک خود اخراج کردند، عراقی ها نیز همین کار را می کنند.

این دیپلمات سابق ایرانی به سفر رییس جمهور کشورمان به عراق به عنوان اولین سفر خارجی وی پرداخته و تاکید کرد که این سفر اهمیت ویژه ای برای دو طرف در چهارچوب تقویت مناسبات استراتژیک دارد.


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - رهبر معظم انقلاب - انقلاب اسلامی - ثبات منطقه - رییس جمهور - صلح و ثبات
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: سفر پزشکیان به عراق برای صلح و ثبات منطقه موثر است

ولایتی: سفر پزشکیان به عراق برای صلح و ثبات منطقه موثر است