مطالب مرتبط:
ایران به دنبال از بین بردن ماست/ صحبت های لو رفته نتانیاهو با خانواده اسرا
حمله موشکی و پهپادی به شمال اسراییل
فیلم/ چهره پریشان نتانیاهو و سایر مقامات اسراییل پس از حملات حزب الله
شلیک موشک و پهپاد به شمال فلسطین اشغالی همزمان با حضور روسای ستاد مشترک ارتش اسراییل و آمریکا
عصبانیت روسای شهرک های شمال فلسطین اشغالی از کابینه نتانیاهو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 10:052024-08-27بين الملل

رفتار نتانیاهو در قبال اسرا و امنیت شمال اسراییل غیر مسئولانه است


آویگدور لیبرمن ضمن انتقاد از رفتار غیر مسئولانه نتانیاهو در تنش آفرینی علیه تیم مذاکره کننده صهیونیست، وی را به بی توجهی نسبت به امنیت شمال سرزمین های اشغالی متهم کرد.

- آویگدور لیبرمن ضمن انتقاد از رفتار غیر مسئولانه نتانیاهو در تنش آفرینی علیه تیم مذاکره کننده صهیونیست، وی را به بی توجهی نسبت به امنیت شمال سرزمین های اشغالی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، آویگدور لیبرمن رییس حزب افراطی اسراییل خانه ما در اظهاراتی ضمن انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که رفتارهای وی غیرمسئولانه است و او در حالی که تیم مذاکرات برای تبادل اسرا را تعیین می کند، اما به تحریکات خود علیه این تیم ادامه می دهد.

عملکرد موفق تیم مذاکراتی حماس در ابعاد سیاسی و دیپلماتیک باعث شده تمامی دنیا و حتی رسانه های رژیم صهیونیستی به کارشکنی صهیونیست ها در روند مذاکرات آتش بس در غزه اذعان کنند.

این موضوع خشم خانواده ها و نزدیکان اسرای صهیونیست در نوار غزه و جریان های مخالف کابینه نتانیاهو را برانگیخته و آنها وی را به بی مسئولیتی در قبال جان این افراد متهم می کنند.

لیبرمن در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرد که نتانیاهو و کابینه وی مناطق شمالی و الجلیل را رها کرده اند و گزینه عملیاتی ارتش اسراییل در


برچسب ها: آویگدور لیبرمن - نتانیاهو - سرزمین های اشغالی - رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - تیم مذاکرات - رفتار
آخرین اخبار سرویس:

رفتار نتانیاهو در قبال اسرا و امنیت شمال اسراییل غیر مسئولانه است

رفتار نتانیاهو در قبال اسرا و امنیت شمال اسراییل غیر مسئولانه است