مطالب مرتبط:
ثبت ملی خانه «میر سرور امیاری» فورگ در فهرست میراث فرهنگی کشور
ثبت ملی خانه میر سرور امیاری فورگ
شرایط ثبت نام وام بانک ملی – شهریور 1403
پاسور سابق تیم ملی روی دوش جامعه والیبالی ایران / محمد شریعتی در خانه ابدی آرامید
مولد جدید تورم اجاره/ واکنش منفی بازار معاملات اجاره خانه در کشور به «سقف دولتی تغییر اجاره بها» باعث جهش اجاره بها در میانه تابستان شد/ تیم اقتصادی دولت پزشکیان، «سیاست های مهار تورم مسکن» را جایگزین «مصوبات تورم ساز بازار مسکن» می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 09:152024-08-27فرهنگي

ثبت ملی خانه «میر سرور امیاری فورگ» در فهرست میراث فرهنگی کشور


مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان گفت: به منظور حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی، فرهنگی شهرستان، خانه تاریخی میر سرور امیاری فورگ در فهرست آثار ملی کشور، - ثبت ملی خانه میر سرور امیاری فورگ در فهرست میراث فرهنگی کشور ایسنا/خراسان جنوبی مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان گفت: به منظور حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی، فرهنگی شهرستان، خانه تاریخی میر سرور امیاری فورگ در فهرست آثار ملی کشور، ثبت شد.

امیراسماعیل شهسواری امروز سه شنبه 6 شهریور به خبرنگاران گفت: پس از پیگیری های صورت گرفته توسط این نمایندگی و تفویض اختیار از سوی وزارت میراث فرهنگی به استان و شهرستان ها، روند ثبت ملی آثار ملی در شهرستان درمیان سرعت بخشیده شده است.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان ادامه داد: در این راستا خانه تاریخی امیاری فورگ به شماره 3399 در شهرستان درمیان در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان درمیان با بیان اینکه خانه امیاری فورگ، دارای دو طبقه و بنایی متعلق به دوره قاجاریه است، گفت: این بنای تاریخی در فاصله 10 کیلومتری شهر اسدیه و در روستای هدف گردشگری فورگ واقع شده که با توجه به اعتبارات بخشداری مرکزی، توسط دهیاری روستا تملک و هم ا


برچسب ها: میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - شهرستان درمیان - شهرستان - فرهنگی - خانه تاریخی - تاریخی
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ملی خانه «میر سرور امیاری فورگ» در فهرست میراث فرهنگی کشور

ثبت ملی خانه «میر سرور امیاری فورگ» در فهرست میراث فرهنگی کشور