مطالب مرتبط:
خطرات سن بالای پدر برای جنین
تاثیر سن بالای پدر و خطرات آن برای جنین
سن بالای پدر چه خطراتی برای جنین دارد؟
خطرات بارداری مجدد پس از سقط جنین
آیا خطرات سن بالای پدر بر روی جنین چه تاثیری دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 07:452024-08-30بين الملل

نبرد سنگین مبارزان مقاومت با اشغالگران در جنین


همزمان با یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس، مبارزان مقاومت با بمب به آنها حمله کرده و آتش سنگینی بر سر آنها ریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای شهداء الاقصی- جنین، اعلام کرد: مبارزان ما در حال نبرد سنگین با اشغالگران در اطراف فلکه سینما در مرکز شهر جنین هستند و آنها را با بمب هدف قرار داده و آتش بر سر آنها ریختند.

همچنین در بیانیه دیگری گردانهای شهداء الاقصی شاخه جنین از درگیری شدید با نظامیان صهیونیست در شرق جنین و وارد کردن تلفات به آنه خبر داد و اعلام کردند که صدای فریاد نظامیان صهیونیست پس از هدف قرار گرفتن آنها شنیده شده است.

سرایا القدس شاخه جنین نیز بیان کرد: مبارزان ما با بمب هایی که از قبل آماده کرده بودند یک گروه از نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی را در محور البیادر هدف قرار داده و این بمب ها را منفجر کردند و آنها را به گلوله بستند.

همچنین کتائب شهداء الاقصی- گروه شهید ابوعلی ایاد نیز اعلام کرد: مبارازن ما نظامیان صهیونیست را در کمینی سخت در شرق شهر جنین گرفتار کرده و با بمب آنها را هدف قرار داده و متعاقب آن به شکل گسترده به سمت آنها آتش ریختند و تلفاتی به آنها وارد کردند.


برچسب ها: نظامیان صهیونیست - صهیونیست - مبارزان - جنین - نظامیان - اشغالگران - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سنگین مبارزان مقاومت با اشغالگران در جنین

نبرد سنگین مبارزان مقاومت با اشغالگران در جنین