مطالب مرتبط:
رفع تصرف 16 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان بویراحمد
احداث تونل دوم آزادی در استان ایلام
برگزاری یادواره شهید «رادمهر» در ساری
کارشناس مسائل بین الملل: کریدور زنگزور که باکو به شدت پیگیر احداث آن است، می تواند پیامد های مهمی برای منطقه به همراه داشته باشد.
باقرپور: برخی ها همچنان در 25 متر گیر کردند/ از 3300 واحد تنها 402 واحد 25 متری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 09:502024-09-11اقتصادي

از مرمت 189 هکتار آببندان در ساری تا احداث 2800 متر مربع ذخیره آب در گلوگاه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از مرمت و بهسازی 189 هکتار آببندان با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از مرمت و بهسازی 189 هکتار آببندان با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی اظهار کرد: اهم نتایج حاصل از اجرای این طرح تامین آب مطمئن در اراضی شالیزاری، استفاده بهینه از آبهای سطحی موجود در فصول غیر زراعی، افزایش حجم ذخیره سازی آب و تقویت سفرهای آب زیرزمینی، حل مشکلات خروجی آب از آببندان با بهسازی سازه های خروجی، تحکیم دیواره ها و کاهش نشت آب از دیواره های آببندان است.

علوی با اشاره به اینکه محل اجرای این پروژه ها در روستاهای قاجارخیل، حمیدآباد، سرخ ولیک، سنته و حاجی آباد است، گفت: عملیات اجرایی آببندان چهار هکتاری روستای سرخ ولیک در اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید و در هفته جهاد کشاورزی افتتاح و بهره برداری شد.

صدور 107 فقره سند اراضی کشاورزی در بابل مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 107 فقره سند مالکیت برای زمین های کشاورزی این شهرستان صادر شد.

محسن آهنگری اظهار کرد: با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک، برای 267 هزار و 190 متر مربع از زمین های کشاورزی این شهرستان سند مالکیت صادر شد.


برچسب ها: شهرستان - شهرستان ساری - جهاد کشاورزی - هکتار - بهسازی - سازی - سرخ ولیک
آخرین اخبار سرویس:

از مرمت 189 هکتار آببندان در ساری تا احداث 2800 متر مربع ذخیره آب در گلوگاه

از مرمت 189 هکتار آببندان در ساری تا احداث 2800 متر مربع ذخیره آب در گلوگاه