مطالب مرتبط:
هیچ کلاسی در خوزستان بدون معلم نخواهد بود
افتتاح زمین مینی فوتبال در صفر مرزی سیستان و بلوچستان
مراکز دولتی و بانک های منطقه سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد
پزشکیان: مسئول اصلی رفع رفتارهای ناهنجار برخی جوانان ما نیروی انتظامی نیست؛ این روش به جای اصلاح، موجب تخریب و خسارت بیشتر می شود/ در آموزش به گونه ای عمل کنیم که میان دانش آموز تهرانی با دانش آموزی در روستاهای دورافتاده سیستان و بلوچستان تفاوتی نباشد
سند جامع پیشرفت سیستان و بلوچستان تدوین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 09:552024-08-29اجتماعي

اول مهر هیچ کلاسی در سیستان و بلوچستان بدون معلم نخواهد بود


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برآورد ما این است که ما برای اول مهر هیچ کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: برآورد ما این است که ما برای اول مهر هیچ کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

حسن بروشکی امروز پنجشنبه 8 شهریور در جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان افزود: به حمدالله در بحث ساماندهی نیروی انسانی امسال با کمترین چالش روبرو هستیم.

وی گفت: در حال حاضر در مجموعه آموزش و پرورش استان در بحث وضعیت نیروی انسانی با خروجی های دانشگاه فرهنگیان و همچنین جذب 4 برابری نسبت به گذشته در بحث ماده 28 و خرید خدمات آموزشی نیاز استان تا 80 درصد برطرف شده که امسال را سال مطلوب وضعیت نیروی انسانی می دانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، با توجه به رشد جمعیت استان خواستار ایجاد و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه 3 در شهرستان زاهدان، استقلال آموزش و پرورش کورین و جلگه چاه هاشم شد.

بروشکی همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در راستای آغاز سال تحصیلی با بیان اینکه موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی و اداری است، افزود: با اجرای پروژه مهر به دنبال خلق مدرسه ای شاداب و پر نشاط برای دانش آموزان هستیم.


برچسب ها: آموزش و پرورش - سیستان و بلوچستان - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - نیروی انسانی - ساماندهی نیروی انسانی - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

اول مهر هیچ کلاسی در سیستان و بلوچستان بدون معلم نخواهد بود

اول مهر هیچ کلاسی در سیستان و بلوچستان بدون معلم نخواهد بود