مطالب مرتبط:
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
سالانه 100 هتل در کشور احداث می شود
نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث می شود
اولین ساختمان دانش بنیان در کشور احداث می شود
اولین ساختمان دانش بنیان در کشور احداث می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-15ورزشي

دشتی به قطب کشتی کشور تبدیل می شود/ لزوم احداث خانه کشتی


دعوت 6 کشتی گیر از شهرستان دشتی به اردوی تیم ملی نشانی از پتانسیل بالای ورزشی در این منطقه است که انتظار می رود زیرساخت های این رشته ورزشی در شهرستان تقویت شود.

- دشتی به قطب کشتی کشور تبدیل می شود/ لزوم احداث خانه کشتی بوشهر- دعوت 6 کشتی گیر از شهرستان دشتی به اردوی تیم ملی نشانی از پتانسیل بالای ورزشی در این منطقه است که انتظار می رود زیرساخت های این رشته ورزشی در شهرستان تقویت شود.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - قاسم بازیاری: شهرستان دشتی دارای ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه ورزش است و اکنون به یکی از کانون های مهم کشتی در کشور تبدیل شده است.

سالانه 6 کشتی گیر برجسته از این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند که این خود بیانگر پتانسیل و توانمندی ورزشی بالای این منطقه است.

این دستاورد مهم نه تنها افتخار بزرگی برای دشتی است، بلکه نشان دهنده تلاش های مستمر و حمایت های گسترده مربیان و خانواده ها و مسئولان از ورزش کشتی در این شهرستان می باشد.

در حال حاضر حدود 100 کشتی گیر در شهرستان دشتی با جدیت و پشتکار در حال فعالیت هستند و این ورزشکاران با تمرین های مداوم و پشتکار فراوان، خود را برای رقابت در سطح استانی، ملی و حتی بین المللی آماده می کنند.


برچسب ها: شهرستان - اردوی تیم ملی - شهرستان دشتی - کشتی - ورزشی - ورزش - دشتی
آخرین اخبار سرویس:

دشتی به قطب کشتی کشور تبدیل می شود/ لزوم احداث خانه کشتی

دشتی به قطب کشتی کشور تبدیل می شود/ لزوم احداث خانه کشتی