مطالب مرتبط:
پروژه های هفته دولت استان سمنان از نظر مالی 3 درصد رشد داشت
افتتاح و آغاز ساخت 74 طرح در فیروزه به مناسبت هفته دولت
آغاز هفته دولت؛ نماد وحدت مردم و دولت جمهوری اسلامی گرامی باد
تجدید میثاق با شهدا در آغاز هفته دولت
آغاز هفته دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 12:552024-08-23سياسي

آغاز برنامه های هفته دولت در استان سمنان


برنامه های هفته دولت در استان سمنان با حضور مسئولین در گلزار شهدا امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و همچنین شهید رییسی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ،️  ️استاندار سمنان در آیین گرامیداشت هفته دولت که در شبستان حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه شهدای دولت ، خدمتگزاری تمام وقت به مردم را بزرگترین رسالت خود میدانستند گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمات خود ادامه دهنده راه شهیدان در راستای خدمت رسانی به مردم و تقویت کننده امید آفرینی در سطح جامعه از طریق اطلاع رسانی خدمات و دستاورد ها باشیم.

هاشمی اطلاع رسانی دستاورد ها و خدمات در راستای امید آفرینی را فرصتی مغتنم در هفته دولت خاطر نشان کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی از سال گذشته تاکنون اقدامات شایسته ای در حوزه های پیگیری مصوبات سفر  ریاست جمهوری  در دوره اول و دوم ، همچنین برگزاری 4 دوره از انتخابات در سایه امنیت و آرامش به سرانجام رسید.

️در ادامه  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه با هر کشوری که بخواهد در نهاد های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داخلی دخالت کند مبارزه خواهد شد ،گفت: روابط بین المللی کشور باید عادلانه و هماهنگ و متقابل بین کشور ها وجود داشته ب


برچسب ها: هفته دولت - امید آفرینی - استان سمنان - اطلاع رسانی - امید - سمنان - دولت
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته دولت در استان سمنان

آغاز برنامه های هفته دولت در استان سمنان