مطالب مرتبط:
صدور ویزای تیم ملی المپیاد کامپیوتر ایران با میانجی گری دکتر عراقچی و وزیر امور خارجه مصر | شریفی زارچی درباره اقدام بی سابقه عراقچی برای تیم ملی المپیاد
توسل اعضای تیم ملی فوتبال ایران به امام رضا (ع) + عکس
تیم ملی موتورکراس ایران وارد ترکیه شد
حسینی در دوراهی: بین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال
علیرضا بیرانوند و خلیل زاده؛ دوستی قدیمی در لباس تیم ملی فوتبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 12:352024-09-05سياسي

باید قفل ایران هراسی شکسته شود/یزد نماد وفاق ملی است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم تغییر نگاه داخلی به اهمیت توسعه گردشگری، بر شکستن فقل ایران هراسی در راستای جذب گردشگران بیشتر به کشور تاکید کرد و گفت: - ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم تغییر نگاه داخلی به اهمیت توسعه گردشگری، بر شکستن فقل ایران هراسی در راستای جذب گردشگران بیشتر به کشور تاکید کرد و گفت: میزبانی یزد از اجلاس ACD در آبانماه می تواند به سکوی شکستن این زنجیره تبدیل شود.

سیدرضا صالحی امیری صبح امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، از مردم یزد به عنوان انسانهایی با فضیلت و پرتلاش و خون گرم یاد کرد و گفت: صحبتهای نمایندگان و فعالان بخش خصوصی را یادداشت و در ستادی در تهران پیگیری و در مورد آنها تصمیمات لازم در قالب تفاهم نامه ای اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: تجربه 43 ساله ما نشان می دهد که باید تصمیمات ما منجر به عمل بر پایه دانش باشد، لذا بلافاصله پس از این نشست، در تهران پیگیر این خواسته ها خواهیم بود.

صالحی امیری در بخش دیگری از سخنانش گفت: یزد نماد وفاق و توافق ملی است و می توان یزد را هم در کثرت ارزش های دینی و هم در عرصه انسجام و وفاق مدیریتی به عنوان الگویی در این خصوص در سطح کشور معرفی کرد.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - ایران هراسی - گردشگری - صنایع دستی - شورای گفت وگوی دولت - سیدرضا صالحی امیری - بخش خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

باید قفل ایران هراسی شکسته شود/یزد نماد وفاق ملی است

باید قفل ایران هراسی شکسته شود/یزد نماد وفاق ملی است