مطالب مرتبط:
13 طرح آموزشی و عمران روستایی در شوش کلنگ زنی یا افتتاح شد
پزشکیان در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت چهاردهم: سرمایه مادی و عمر جوانان را صرف کسب آموزشی بی کیفیت برای تربیت فارغ التحصیلان بیکار می کنیم/ گرفتار بی عدالتی شدید در نظام آموزشی کشور هستیم
عدالت آموزشی و افزایش قدرت خرید
اعلام لیست 14 نفره شمسایی برای اعزام به قزاقستان
پزشکیان: گرفتار بی عدالتی شدید در نظام آموزشی کشور هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 08:352024-08-28اجتماعي

اعزام 1482 مددجو به اردو های زیارتی و آموزشی


از ابتدای امسال 1482 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به اردو های زیارتی- سیاحتی و آموزشی اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال 1482 نفر از مددجویان تحت حمایت اعم از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آن به اردو های زیارتی- سیاحتی و آموزشی اعزام شدند.

جمشید سورگی با اشاره به اعزام 1482 نفر از مددجویان زیرپوشش به اردو های زیارتی- سیاحتی و آموزشی گفت: 257 نفر در قالب اردوی شوق زیارت به مشهد مقدس و 70 نفر با کمک مراکز نیکوکاری به کربلای معلی اعزام شدند.

  به گفته وی 525 نفر تا این لحظه در اردو های علمی، آموزشی و فرهنگی به استان های خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه و فارس شرکت کردند.

 معاون امور فرهنگی  کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: 630 نفر نیز از اردو های فرهنگی در اردوگاه یادگاران امام امداد استان بهره مند شده اند.

سورگی افزود: همچنین امداد برای مددجویانی که تمایل به شرکت در پیاده روی اربعین را داشتند تسهیلات بلاعوض و وام قرض الحسنه پیش بینی کرده بود.

به گفته وی در این اردو ها در حوزه معنویت به دنبال تبیین و رشد مسائل دینی و اصول اعتقادی مددجویان هستیم و در حوزه آموزشی نیز با تخصصی محور کردن ار


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - خراسان جنوبی - کمیته امداد امام - معاون امور فرهنگی - کمیته امداد - خراسان - آموزشی
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1482 مددجو به اردو های زیارتی و آموزشی

اعزام 1482 مددجو به اردو های زیارتی و آموزشی