مطالب مرتبط:
جشنواره منطقه ای سینمای «مهروشید» در مشهد آغاز به کار می کند
دومین جشنواره منطقه ای تئاتر زیویه سقز به کار خود پایان داد
350 کارویژه شهرداری تهران برای ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد
درخشش فرهنگیان استان در جشنواره نوآوری
350 کارویژه شهرداری تهران برای ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 17:452024-09-07فرهنگي

جشنواره «مهروشید» به ارتقاء سینمای منطقه کمک خواهد کرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره «مهروشید» به دنبال ایجاد تفاوت های جدید و بهبود عملکرد نسبت به دوره های قبلی است و اهداف خاصی را دنبال می کند که به ارتقاء سینمای منطقه کمک خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره مهروشید به دنبال ایجاد تفاوت های جدید و بهبود عملکرد نسبت به دوره های قبلی است و اهداف خاصی را دنبال می کند که به ارتقاء سینمای منطقه کمک خواهد کرد.

محمد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا در حاشیه افتتاحیه شصت و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران مهروشید اظهار کرد: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای سینمایی از 10 استان مختلف شروع به فعالیت کرده است.

وی اضافه کرد: بیش از 450 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، که از میان آن ها 67 اثر انتخاب شده و از امروز در جریان جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای هنرمندان و علاقه مندان به سینما در مشهد و خراسان فراهم می کند تا در کنار فیلم سازان به تماشای فیلم ها بپردازند و با اساتید گفت وگو کرده و تجربه کسب کنند.

لذا امیدواریم که با همکاری مجموعه دستگاه ها و ارگان ها در مشهد بتوانیم میزبان جشنواره ها و برنامه های متعددی در عرصه فرهنگی و هنری د


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خراسان رضوی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «مهروشید» به ارتقاء سینمای منطقه کمک خواهد کرد

جشنواره «مهروشید» به ارتقاء سینمای منطقه کمک خواهد کرد