مطالب مرتبط:
اولین خبر خوش وزیر بهداشت پزشکیان برای پرستاران
تازه ترین خبر از اولین بودجه پزشکیان
اولین خبر از اولین بودجه پزشکیان/ تا مهر صبر کنید
دولت پزشکیان اولین لایحه بودجه را به موقع می رساند؟ | پورمحمدی: بخش اول تا مهر ماه آماده است
تازه ترین خبر از اولین بودجه پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 17:252024-08-23بين الملل

اولین گام خصمانه سناتورهای آمریکایی علیه پزشکیان


اولین گام خصمانه سناتورهای آمریکایی علیه پزشکیانخبرگزاری آریا - پنج سناتور آمریکایی با انتشار نامه ای خطاب به رییس جمهوری این کشور، خواستار عدم صدور ویزا برای رییس جمهوری جدید جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  ریک اسکات ، تام کاتن ، جونی ارنست ، مارکو ریبو و مارکوی مولین ، پنج تن از سناتور های آمریکایی هستند که با انتشار نامه ای خطاب به جو بایدن رییس جمهوری آمریکا خواستار عدم صدور ویزا برای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری جدید ایران به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شدند.

این نمایندگان در نامه خود ادعا کرده اند که ایالات متحده باید از تبدیل شدن مجمع عمومی سازمان ملل متحد به این صحنه ممانعت کند که در آن، رهبران کشورهایی دیدگاه های خطرناک خود را که تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا و متحدان این کشور به شمار می رود تبلیغ کنند.

آنها به آنچه که آن را فعالیت های تنش زای ایران در منطقه از طریق گروه های نیابتی اش با هدف محو اسراییل از روی زمین ادعا کرده اند، گفته اند که مسعود پزشکیان نیز به طور علنی از عزم خود برای ادامه سیاست های ابراهیم رییسی رییس جمهور شهید، برای هدف قرار دادن اسراییل و آمریکا خبر داده است.


برچسب ها: مجمع عمومی سازمان ملل متحد - مجمع عمومی سازمان ملل - رییس جمهوری - سازمان ملل متحد - آمریکایی - آمریکا - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

اولین گام خصمانه سناتورهای آمریکایی علیه پزشکیان

اولین گام خصمانه سناتورهای آمریکایی علیه پزشکیان