مطالب مرتبط:
سردار سلامی: همه امکانات سپاه متعلق به مردم است
سپاه پاسداران در مراسم اربعین در ایران و عراق همه امکانات ممکن را بکار گرفت/ علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند
سرلشکر سلامی: مردم باید از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند
فراهم بودن تمامی امکانات در مشهد برای میزبانی از زائران
فراهم بودن تمامی امکانات در مشهد مقدس برای میزبانی از زائران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 22:352024-09-02سياسي

همه امکانات سپاه متعلق به مردم است


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می شود، - ما از هیچ چیز مضایقه نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین سلامی در بازدید از موکب های محور جاده قدیم نیشابور به مشهد اظهار کرد: چرخه کاملی از خدمت رسانی به زائران در مسیرهای منتهی به مشهد وجود دارد و آرامش بر زائران پیاده در مسیر مشهد الرضا (ع) حاکم است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آبرسانی، اسکان، تغذیه، استراحت و همه شرایطی که باید برای یک زائر مهیا باشد تا بتواند مسیری طولانی را طی کند و به مقصد و هدف معنوی خود برسد، مهیا شده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در اربعین حسینی در ایران و عراق همه امکانات و توان خود را از جمله ترابری، بیمارستان های صحرایی، تغذیه، اسکان و امنیت به کار گرفت، در اینجا هم سپاه امام رضا و سپاه استان های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان مشغول خدمت رسانی هستند.

سلامی گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می شود، ما از هیچ چیز مضایقه نمی کنیم و علاقمند هستیم تا مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی آن استفاده کنند.


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - فرمانده کل سپاه - پاسداران - امکانات
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات سپاه متعلق به مردم است

همه امکانات سپاه متعلق به مردم است