مطالب مرتبط:
فاز اول طرح پرچم گذاری شناگاه های کشور از ساحل جفرود آغاز شد
شناگاه فاقد پرچم، آلوده است
سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد ریالی برای طرح های هفته دولت در مهدیشهر
افتتاح 193 طرح مخابراتی سمنان با سرمایه گذاری 475 میلیارد ریال در هفته دولت
عکس| دوچرخه سواری سحر ولدبیگی و نیما فلاح در کنار ساحل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 13:452024-08-22اجتماعي

طرح پرچم گذاری در شناگاه های ساحل جفرود


طرح پرچم گذاری شنا گاه ها در ساحل جفرود منطقه آزاد انزلی با هدف اطلاع رسانی در خصوص وضعیت سلامت آب دریا برای شنا و فعالیت های دریانوردی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با توجه به سفر بیش از 60 تا 70 درصد گردشگران کشور به سواحل دریای خزر، برای نخستین بار در سواحل شمالی، طرح پرچم گذاری شناگاه ها در ساحل جفرود منطقه آزاد انزلی با هدف اطلاع رسانی در خصوص وضعیت سلامت دریا برای شنا و فعالیت های دریانوردی آغاز شد.

امید صدیقی با اشاره به اجرای این طرح با تفاهم نامه بین وزارت کشور، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: پایش و نظارت برای رعایت ضوابط و استاندارد های زیست محیطی در شناگاه ها از جمله وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان هم از اجرای مرحله نخست طرح پرچم گذاری شناگاه های سواحل شمالی کشور در طرح سالم سازی جفرود منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: در شناگاه هایی که از نظر سلامت تایید شوند، پرچم های آبی نصب می شود.

حمزه عشوری با اشاره به نصب پرچم در شناگاه ها به عنوان نشانه تمیز بودن آب دریا، افزود: رنگ پرچم آبی به معنای آلودگی نداشتن و سلامت آب دریا در آن منطقه است.


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - منطقه آزاد انزلی - دریا - اطلاع رسانی - مدیرکل حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرچم گذاری در شناگاه های ساحل جفرود

طرح پرچم گذاری در شناگاه های ساحل جفرود