مطالب مرتبط:
آموزش فوریت های پزشکی به مردم باید تقویت شود
نقش حیاتی هوانیروز ارتش در فوریت های پزشکی و خدمت رسانی به مردم
نقش حیاتی هوانیروز ارتش در فوریت های پزشکی و خدمت رسانی به مردم
نقش حیاتی هوانیروز در فوریت های پزشکی و خدمت رسانی به مردم
برگزاری دوره غیرقانونی آموزش اعمال یداوی توسط مدعیان طب اسلامی | درخواست دادستانی نظام پزشکی کرج برای برخورد قضایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 15:002024-09-15پزشكي

آموزش فوریت های پزشکی به مردم تقویت شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم تقویت آموزش های فوریت های پزشکی در سطح جامعه و همچنین ارتقای آموزش های نیروهای انسانی حوزه سلامت و اورژانس همگام با دانش روز، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 که در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد، با بیان اینکه بهترین عبارت برای نیروهای خدوم اورژانس این است که هر کس جان فردی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است، گفت: افتخار می کنم که عضوی از مجموعه اورژانس کشور باشم چراکه از دوره دفاع مقدس تا کنون در این عرصه کار و معلمی کرده ام و به تربیت نیروی انسانی مشغول بوده ام.

وی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات سازمان اورژانس کشور و نیروهای این سازمان، یادآور شد: نیروهای اورژانس باید از شرایط مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند خدمات با کیفیت و مطلوبی را به مردم ارائه کنند.

ظفرقندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پخش کلیپی از تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان یک کودک در مقابل پایگاه اورژانس، تاکید کرد: بنده مقام عالی وزارت نیستم بلکه مقام معمولی هستم؛ آنهایی مقام عالی دارند که به نجات انسانها و از جمله این کودک پرداخته و می پردازند.


برچسب ها: اورژانس - فوریت های پزشکی - اورژانس کشور - آموزش - سازمان اورژانس کشور - درمان و آموزش پزشکی - تربیت نیروی انسانی
آخرین اخبار سرویس:

آموزش فوریت های پزشکی به مردم تقویت شود

آموزش فوریت های پزشکی به مردم تقویت شود