مطالب مرتبط:
تصمیم مهم دولت برای حل بحران ناترازی انرژی | منتظر افزایش قیمت بنزین باشیم؟
تصمیم جدید دولت پزشکیان برای افزایش حقوق؛ فیش حقوقی کارمندان زیر ذره بین رفت
آیا دولت چهاردهم مساحت مسکونی کشور را افزایش می دهد؟/ لزوم اجرای قانون برنامه هفتم توسعه
آب رفتن اعتماد مردم به پروژه های مسکن سازی دولت ها/ با رکود جلوی تورم مسکن را گرفتن، شاهکار نیست/ قیمت مسکن در نیمه دوم سال افزایش می یابد؟
افزایش چشمگیر یارانه معیشتی دولت برای یارانه بگیران در روز پنجشنبه 22 شهریور کلید خورد | واریز 800 هزار تومان به حساب مردم از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 16:302024-09-14سياسي

افزایش ناترازی برق/ دولت بدهی خود به وزارت نیرو را پرداخت کند


نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق قانون دولت باید بدهی های خود به وزارت نیرو را بپردازد، اما متأسفانه قوانین مربوط به این موضوع به درستی اجرا نمی شود.

- نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق قانون دولت باید بدهی های خود به وزارت نیرو را بپردازد، اما متأسفانه قوانین مربوط به این موضوع به درستی اجرا نمی شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با، با انتقاد از قطعی مکرر برق، اظهار کرد: با وجود آنکه اعلام شده بود که قطعی برق تا 15 شهریور ماه کاهش می یابد، اما طی چند روز گذشته روند قطعی برق در بخش های صنعت، کشاورزی و در بخش خانگی رو به افزایش بوده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد مشکلاتی برای واحدهای صنعتی به علت قطعی مکرر برق، گفت: قطعاً با قطعی برق مشکلاتی برای صنایع ایجاد می شود و زمانی که قطعی برق صنایع بدون اعلام قبلی است، این ضرر و زیان بیشتر می شود.

برای مثال، اخیراً یک تولیدکننده شیرینی به بنده پیام داد و گفت که به علت قطعی برق، کل مواد اولیه ای که قرار بود به شیرینی تبدیل شود، از بین رفت.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعی برق در واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی هم مشکلاتی را به وجود آورده است و صاحبان تولید از این وضعیت ناراضی هستند.


برچسب ها: رییس کمیسیون اصل نود - کمیسیون اصل نود مجلس - قطعی برق - وزارت نیرو - کمیسیون اصل نود - قطعی - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناترازی برق/ دولت بدهی خود به وزارت نیرو را پرداخت کند

افزایش ناترازی برق/ دولت بدهی خود به وزارت نیرو را پرداخت کند