مطالب مرتبط:
84 طرح ورزشی زنجان در حال احداث است
افتتاح طرح توسعه و احداث شبکه برق رسانی در پیرانشهر
برنامه 1414 نماد بلندپروازی است/طرح یک سیمرغ را دادیم آفتاب نو | اخبار ورزشی
بزرگترین طرح سرمایشی در سالن های ورزشی استان بوشهر اجرا شد
632 واحد مسکن در پارس آباد مغان احداث می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 08:502024-08-27ورزشي

احداث 84 طرح ورزشی در زنجان


این طرح ها شامل احداث استخرها، سالن های ورزشی و زمین های چمن مصنوعی است که در نقاط روستایی، کم برخوردار و محروم استان ساخته یا تکمیل می شود.

وی با تأکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در استان به ویژه استخر های شنا، افزود: اتمام استخر شهر صایین قلعه، یکی از طرح های مهم ورزشی استان است، همچنین استخر شهر هیدج نیز تا هفته آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: تکمیل استخر شهرستان سلطانیه نیز به مراحل نهایی خود رسیده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده همزمان با هفته تربیت بدنی در مهرماه امسال به بهره داری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان درباره سایر طرح های ورزشی استان، گفت: تلاش می کنیم با تزریق منابع لازم سالن ورزشی روستای سهرورد نیز به بهره برداری برسد که موجب افزایش سرانه ورزشی در نقاط محروم، کم برخوردار و روستایی استان می شود.

وی یکی از برنامه های مهم این اداره کل را ایجاد زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان عنوان کرد و افزود: ایجاد 40 زمین چمن مصنوعی به صورت مشارکتی با همکاری شورا و دهیاری های استان در دستور کار قرار دارد.

بازرگان ادامه داد: برای ایجاد هر چمن مصنوعی 16 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که همکاری های بین بخشی موجب تسریع در تخصیص اعتبار و تکمیل آنها خواهد شد.


برچسب ها: ورزش - استان - ورزشی - استخر - ورزش و جوانان - طرح ها - کم برخوردار
آخرین اخبار سرویس:

احداث 84 طرح ورزشی در زنجان

احداث 84 طرح ورزشی در زنجان