مطالب مرتبط:
فعالیت 55 تعاونی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
اجرای طرح پارکینگ طبقاتی در شاهرود
اجرای طرح تعریض خیابان بزرگمهر شهرکرد
مساجد کانون اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی
تردد 10 میلیون خودرو در جاده های مرکزی از زمان اجرای طرح اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 10:402024-08-22ورزشي

اجرای طرح ملی ورزش و مردم در 27 پایگاه


سرپرست هیئت ورزش های همگانی قم گفت: طرح ملی ورزش و مردم در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی در 27 پایگاه استان قم در حال برگزاری است.

- ایسنا/قم سرپرست هیئت ورزش های همگانی قم گفت: طرح ملی ورزش و مردم در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی در 27 پایگاه استان قم در حال برگزاری است.

سید مهدی شمس الدینی سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان قم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی ورزش مردمی، به عنوان طرحی سراسری از طرف فدراسیون به همه استان ها و شهرستان ها ابلاغ شد و باید تعدادی از سالن های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان در این طرح شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود این طرح در 15 مرحله اجرا شود، گفت: در طرح اولیه، با توجه به ظرفیت سالن های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان در ساعات صبح و عصر، تحت عنوان ورزش های صبح گاهی و عصرگاهی فعالیت می کنند.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان قم افزود: طرح ملی ورزش مردمی به صورت رایگان و با حضور مربی های آموزش دیده برای مردم ایجاد شده است که موجب شور و نشاط اجتماعی و تحرک می شود.

شمس الدینی بیان کرد: تقریبا 27 سالن از طرف اداره ورزش و جوانان و با مشارکت برخی سازمان ها از جمله شرکت گاز در اختیار گرفتیم که از این تعداد 7 سالن به بانوان اختصاص یافته است؛ همچنین تمام این سالن ها کدگذاری و سر درب و


برچسب ها: ورزش های همگانی - ورزش - اداره کل ورزش و جوانان - استان قم - ورزش و مردم - طرح ملی - استان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی ورزش و مردم در 27 پایگاه

اجرای طرح ملی ورزش و مردم در 27 پایگاه