مطالب مرتبط:
تجهیز و نوسازی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه برای سال تحصیلی جدید
کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی متاهلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
پذیرش 1366 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز
درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه شهید چمران اهواز
آتش سوزی خوابگاه دانشجویی؛ حادثه ای تلخ و دردناک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 10:152024-09-17سياسي

درب خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز باز است


معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بازگشایی سراهای دانشجویی از امروز، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بازسازی و تعمیرات اساسی سراهای دانشجویی دانشگاه برای استقبال از دانشجویان انجام شده است.

- درب خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز باز است ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به بازگشایی سراهای دانشجویی از امروز، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید بازسازی و تعمیرات اساسی سراهای دانشجویی دانشگاه برای استقبال از دانشجویان انجام شده است.

محمد بهبهانی امروز 27 شهریورماه با خوشامدگویی به دانشجویان نوورود دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابر اعلام شورای اسکان، سراهای دانشجویی دانشگاه از امروز، 27 شهریورماه امسال آماده استقبال از دانشجویان شده است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) و تعمیرات و بازسازی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها، گفت: در این زمینه تعمیرات بلوک های 5 تا 11 این مجتمع خوابگاهی دخترانه، انجام شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: انجام تعمیرات اساسی کانال های تاسیسات در بلوک های 5 تا 8 و تعویض سقف های کاذب بلوک های 12 تا 14 این مجتمع، از دیگر اقدامات انجام شده است.


برچسب ها: سراهای دانشجویی - دانشجویی - دانشگاه شهید چمران - دانشگاه - دانشگاه شهید چمران اهواز - خوابگاه های دانشجویی - شهید چمران
آخرین اخبار سرویس:

درب خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز باز است

درب خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید چمران از امروز باز است