مطالب مرتبط:
80 درصد تعاونی های با مشارکت زنان در ایلام فعال هستند
37 درصد تهرانی ها در بافت های فرسوده ساکن هستند
شرایط وام بانک سپه با 2 درصد کارمزد
زخم شاخص سازی بر پیکر سهامداران/ 65 درصد از سهام بیش از شاخص کل افت کردند
65 درصد از سهام بیش از شاخص کل افت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-14اقتصادي

62 درصد شبکه فاضلاب شهری شیراز فعال است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: اتصال 62 درصد شهر شیراز به شبکه فاضلاب شهری انجام شده است و در حال تلاش هستیم که مناطق باقی مانده شهری نیز به این شبکه وصل شوند.

- بهمن بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره سوالی در خصوص عدم اتصالی برخی نقاط شیراز به شبکه فاضلاب شهری با توجه به وجه اخذ وجه از مشتریان گفت: 62 درصد شهر شیراز در بحث فاضلاب به صورت کامل وصل شده اند، اما از آنجا که شهر در حال توسعه بوده و آمار متقاضیان در حال افزایش است این موضوع به صورت مستمر در حال پیگیری و انجام است.

وی با اشاره به این موضوع که شرکت آب و فاضلاب شیراز حتی اتصال روستاهای حاشیه شیراز را هم در موضوع فاضلاب شهری در دستور کار قرار داده است ادامه داد: در بخشی از این روستاها کار در حال انجام است و پیش بینی اتصال شبکه فاضلاب برای مسکن ملی شیراز نیز انجام شده است.

بهروزی در ادامه درباره وضعیت تصفیه خانه شیراز گفت: در زمان راه اندازی این تصفیه خانه، پیش بینی برای جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری شیراز بوده که با توجه به افزایش جمعیت این موضوع جوابگو نیست و با هماهنگی نهادهای مربوطه در حال ساخت تصفیه خانه شماره دو شیراز هستیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش جمعیتی شیراز باشیم.


برچسب ها: فاضلاب - شیراز - فاضلاب شهری - شبکه فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب شیراز - شرکت آب و فاضلاب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد شبکه فاضلاب شهری شیراز فعال است

62 درصد شبکه فاضلاب شهری شیراز فعال است