مطالب مرتبط:
لاوروف: استفاده اوکراین از تسلیحات غربی علیه روسیه بازی با آتش است
حمله حزب الله به اسراییل با موشکهای دقیق صورت گرفت/ حماس برای آتش بس انعطاف نشان داده است/ اجازه دهید صحبت نصرالله در «میدان» معنا شود!
وزیر خارجه روسیه: استفاده اوکراین از تسلیحات غربی علیه ما بازی با آتش است
استفاده اوکراین از «سایه طوفان» علیه روسیه، بازی با آتش است
بودجه رژیم صهیونیستی برای حضور شهرک نشینان در مسجدالاقصی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 22:202024-08-27بين الملل

حماس: تامین بودجه یورش به مسجدالاقصی، بازی با آتش است


جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد تامین بودجه یورش های شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، تشدیدی خطرناک است که منطقه را وارد جنگ مذهبی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جنبش در واکنش به اقدامات هدفمند رژیم صهیونیستی علیه قداست و هویت مسجدالاقصی و اظهارات وزیر تندرو آن در مورد ساخت یک کنیسه یهودی داخل مسجدالاقصی اعلام کرد تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای تامین بودجه یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی تشدیدی خطرناک و بازی با آتش است و منطقه را وارد جنگ مذهبی می کند که مسوولیت آن برعهده رژیم اشغالگر و حامیانش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وزارت میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی به طور رسمی اقدام به اختصاص 2 میلیون شِکل (543 هزار دلار) برای حمایت از یورش ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی کرده است.

به نقل از سایت خبری المسیره، حماس اعلام کرد تلاش های سرسام آور و شتابزده دشمن صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد مبارک الاقصی و نابودی ماهیت اسلامی آن موفق نخواهد بود.

هیچ گونه حاکمیت یا مشروعیتی بر مسجدالاقصی قابل قبول نیست.


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - مسجدالاقصی - تشکیلات خودگردان فلسطین - شهرک نشینان - کابینه رژیم صهیونیستی - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تامین بودجه یورش به مسجدالاقصی، بازی با آتش است

حماس: تامین بودجه یورش به مسجدالاقصی، بازی با آتش است