مطالب مرتبط:
امام جمعه قم: امیدوارم دولت راه شهید رییسی را ادامه دهد/ امام جمعه اصفهان: ایران به برکت خدمات گسترده از امنیت بالایی مقابل غرب برخوردار است
خدمات رسانی به بیش از 5 هزار زائر در خوزستان/ انتقال 49 مصدوم از خاک عراق به ایران
دولت و ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در صحنه متحد هستند
تصویری از عراق که داغ دلِ مردم ایران را تازه کرد
کاراته قهرمانی آسیا| کاتای تیمی ایران صاحب مدال برنز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 09:352024-08-24فناوري

هوشمندسازی و برون سپاری خدمات پست ایران


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در زمینه هوشمندسازی پست اقدامات خوبی انجام شده و  این روند را با قدرت و قوت دنبال خواهیم کرد، گفت: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در زمینه هوشمندسازی پست اقدامات خوبی انجام شده و  این روند را با قدرت و قوت دنبال خواهیم کرد، گفت: ورود شرکت های دانش بنیان به این حوزه خبر خوبی است و باید تا آنجا که از نظر قانون اساسی امکان برون سپاری خدمات را داریم، از حداکثر ظرفیت شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی استفاده کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه پست هوشمند از جمله مواردی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم چندی پیش به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار خود اعلام کرد.

سیدستار هاشمی معتقد است در دنیای امروز که فناوری و دیجیتال سازی به سرعت در حال پیشرفت هستند، نقش خدمات پستی به عنوان یکی از زیرساخت های حیاتی برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش اهمیت یافته است.

از این رو تبدیل شرکت ملی پست ایران به یک نهاد پیشران در زمینه توسعه کسب و کارهای اینترنتی و اتصال و یکپارچه سازی شرکت پست به عنوان اپراتور تحویل فیزیکی کالا به زنجیره ارزش اقتصاد دیجیتال از طریق دیجیتالی کردن بسیاری از فرآیندها، افزایش کارایی و کیفیت خدمات پستی، یکی از اهداف اصلی خواهد بود.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات - شرکت های دانش بنیان - هوشمندسازی - هوشمندسازی پست
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی و برون سپاری خدمات پست ایران

هوشمندسازی و برون سپاری خدمات پست ایران