مطالب مرتبط:
ضرورت بازنگری طرح هادی در 254 روستای استان زنجان
طرح هادی 254 روستای زنجان نیازمند بازنگری است
254 روستای زنجان نیازمند تهیه بازنگری در طرح هادی است
طرح هادی در 419 روستای استان زنجان بازنگری شده است
اجرای طرح پایش شیرخام در استان زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 12:452024-09-09اقتصادي

بازنگری طرح هادی در 254 روستای زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هم اکنون در 419 روستای استان طرح هادی بازنگری شده و در 254 روستا نیز نیازمند بازنگری است.

خواجه ای افزود: هم اکنون بازنگری طرح هادی در 58 روستای استان با اعتباری بیش از 56 میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن در راستای توسعه و آبادانی روستاها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بازنگری طرح هادی روستایی با هدف شتاب بخشی به بهسازی سکونت‎گاه ها، رفع محرومیت و فراهم کردن زمینه توسعه روستاها انجام می شود.

خواجه ای با بیان اینکه، طرح هادی روستاها در دوره 10 ساله پس از تهیه آن بازنگری خواهد شد تا نیازهای جدید برای توسعه روستا شناسایی و برنامه ریزی لازم براساس نیازهای جدید انجام شود، افزود: بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه این جوامع دارد و با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت.

این مسوول خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی در روستاها تلاش دارد تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی در جهت توسعه و تقویت روستاها قدم بردارد.

وی یادآور شد: طرح های هادی روستایی با هدف صیانت از اراضی ملی و با تعیین محدوده و حریم روستاها، کاهش آسیب پذیری ناشی از سوانح طبیعی، گسترش اقدامات مشارکت جویی روستاییان و شناسایی ظرفیت روستاها و بهبود زیرساخت های اقتصادی


برچسب ها: بازنگری طرح هادی - روستا - بازنگری - طرح هادی - روستای - طرح هادی روستایی - بنیاد مسکن
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی در 254 روستای زنجان

بازنگری طرح هادی در 254 روستای زنجان