مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 15:352024-08-22سياسي

طرحی نو دراندازیم


تریبون های رسمی تلاش خود را در تبیین سیاست های داخلی و منطقه ای بر مبنای نگاه مکتبی قرار می دهند در حالی که جمهوری اسلامی ایران منافع ملی و راهبردی ملت و امنیت ملی را نیز دنبال می کند.

- خبرگزاری مهر - قاسم حبیب زاده کارشناس مسائل سیاسی نوشت: رسانه ها و تریبون های رسمی و حاکمیتی عمده تلاش خود را در تبیین و توضیح سیاست های داخلی و منطقه ای بر مبنای نگاه مکتبی و ایدئولوژیک قرار می دهند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران منافع ملی و راهبردی ملت خود و همچنین امنیت ملی کشور را نیز به جد دنبال می کند و نسبت به آنها هرگز غفلت نمی کند.

نتیجه رویکرد فوق در دهه پنجم از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، آن شده که بخش های قابل توجهی از افکار عمومی که سلایق متفاوتی دارند، همراهی قابل اعتنایی با رویکرد صرفاً ایدئولوژیک تبلیغات حاکمیتی از خود نشان نمی دهد و این در بلند مدت تهدید خطرناکی محسوب می شود.

به طور مثال ورود ایران به تحولات منطقه زنگزور و اختلافات بین آذربایجان و ارمنستان و مخالفت عملی با اشغال این منطقه توسط آذربایجان، مبتنی بر حفظ منافع ملی و راهبردی کشور است، اما در تبلیغات رسانه ای و رسمی کمترین اشاره ای به آن نمی شود در حالی که کمک به ستمدیدگان فلسطین که برگرفته از آموزه های مکتبی ماست در اوج به آن پرداخته می شود ولی از منافع ملی و راه


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - اسلامی - کارشناس مسائل سیاسی - منافع ملی - امنیت ملی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

طرحی نو دراندازیم

طرحی نو دراندازیم