مطالب مرتبط:
سراب دومین شهر خنک کشور شد
عباس عبدی: پس از اینترنت دومین مسئله مهم کشور زنان است
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
حضور داتا در دومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی کشور
دومین عامل ترور دونالد ترامپ از سوی کدام کشور اجیر شده بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 17:102024-09-18اجتماعي

بابل دومین شهر تالابی کشور شد


شهردار بابل وجود تالاب ها را یکی از ظرفیت های مهم این شهر برشمرد و گفت: وجود این ظرفیت سبب شد تا بابل دومین شهر تالابی ایران و عضو کنواسیون رامسر شود.

- ایسنا/مازندران شهردار بابل وجود تالاب ها را یکی از ظرفیت های مهم این شهر برشمرد و گفت: وجود این ظرفیت سبب شد تا بابل دومین شهر تالابی ایران و عضو کنواسیون رامسر شود.

حامد بیکایی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و گردشگری در تالاب نیلوفر آبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه نگهداری از این تالاب ها توسط شهرداری براساس دستورالعمل ابلاغی محیط زیست انجام می شود، اظهار کرد: حفظ حریم تا 150 متری تالاب ها از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

شهردار بابل افزود: یکی از اقدامات مهم انجام شده توجه به محلات کم برخوردار و توزیع عادلانه امکانات رفاهی برای همه مناطق با نگاه توسعه همه جانبه شهری است.

بیکایی تصریح کرد: پارک محله کمانگرکلا در زمینی به مساحت تقریبی 2000 متر مربع و از منابع داخلی شهرداری و پارک محله آستانه سر موزیرج شمالی در زمینی به مساحت 800 مترمربع با اعتباری به مبلغ 6 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی یادآور شد: برای احداث پارک محله کمانگر از زمینی که سال ها محل دپو نخاله و زباله ها بود و چهره بدی به منطقه می داد استفاده کردیم و برای این منظور مجبور به تخلیه و


برچسب ها: تالاب - شهردار بابل - تالاب ها - بابل - شهردار - ظرفیت - یکی از
آخرین اخبار سرویس:

بابل دومین شهر تالابی کشور شد

بابل دومین شهر تالابی کشور شد