مطالب مرتبط:
پیام تسلیت امام جمعه نورآباد در پی شهادت سرباز لرستانی مدافع وطن
عکس | عزاداری شهادت امام رضا(ع) در دفتر امام جمعه خرم آباد
تصاویر/ بازدید امام جمعه عالیشهر از موکب های این شهر
تصاویر/ مراسم سوگواری سالروز شهادت امام رضا(ع) در دفتر امام جمعه ارومیه
اعتراض شدید امام جمعه فومن به اقدام وقیحانه سفیر استرالیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 17:402024-09-04سياسي

انتقاد تند یک امام جمعه از نمایندگان مجلس


نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از بی توجهی برخی از مسئولان در رسیدگی به بخش های مختلف استان گفت: مسئولان به ویژه نمایندگان زدوبندهای سیاسی را کنار بگذارند و در عزل و نصب ها دخالت نکنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم شهادت و گرامیداشت یادواره شهدای والامقام بقعه آقا سیدشریف شهرستان رشت با بیان اینکه همه ما مفتخریم که بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در کشور قرار دارد، اظهار کرد: هیچ چیز بهتر از اخلاق خوش در زندگی نیست زیرا، اخلاق خوش موجب آرامش روح و روان در زندگی انسان است.

بنابر گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه از منظر امام رضا علیه السلام، قناعت، بهترین ثروت برای انسان محسوب می شود، گفت: انسان هایی که در زندگی قناعت پیشه می کنند؛ همیشه در آسودگی به سر می برند و هرگز دست نیاز به سوی کسی دراز نمی کنند، اما افرادی که تدبیر لازم برای زندگی را ندارند؛ همیشه دست نیاز به سوی دیگران دراز می کنند؛ که پسندیده نیست.

  فلاحتی با بیان اینکه نبود ایمان موجب فساد در جامعه می شود، گفت: اگر ما انسان ها یکدیگر را به خوبی و نیکی دعوت کنیم به سلامت جامعه کمک کرده ایم و مبارزه با فساد نیز از دیگر راهکارهای اصلاح جامعه است که باید از مسئولان مطالبه کرد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در گیلان - امام رضا علیه السلام - نماینده ولی فقیه - علیه السلام - زندگی - نمایندگان - امام رضا
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند یک امام جمعه از نمایندگان مجلس

انتقاد تند یک امام جمعه از نمایندگان مجلس