مطالب مرتبط:
12 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان مراغه توزیع شد
واریز معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از این تاریخ
واریز معوقات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از این تاریخ
علت واریز نشدن مستمری شهریور 1403 بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
فوری/واریزی جدید 1 میلیون تومانی برای مددجویان از امشب | پرداخت مستمری جدید با مبلغ اضافه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 14:072024-09-11اقتصادي

8 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان توزیع شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان از توزیع 8 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته به ارزش 400 میلیون تومان خبر داد.

- اردستان-رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان از توزیع 8 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته به ارزش 400 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد شفیعی ظهر چهارشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، اظهار داشت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، تأمین اقلام جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و در نوبت مانده تا پایان شهریور ماه انجام شده و از ابتدای سال جاری تاکنون 28 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است .

وی افزود: در مرحله پایانی توزیع جهیزیه، 8 سری جهیزیه به ارزش 400 میلیون تومان در ایام ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت بین نوعروسان توزیع می شود.

رییس کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه حدود 50 میلیون تومان است که با هم افزایی از طریق خیران انجام می شود و مبلغی از سوی خیران داده شده سپس اقلام از سوی کمیته امداد استان تهیه می شود و در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

شفیعی تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز است .


برچسب ها: نوعروسان - کمیته امداد - جهیزیه - رییس کمیته امداد - رییس کمیته امداد امام - اردستان - کمیته
آخرین اخبار سرویس:

8 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان توزیع شد

8 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان توزیع شد