مطالب مرتبط:
چرا باید با تمام توان نفت خام صادر کنیم
افزایش جمعیت حشره سنک در شهرستان کلات
بهره برداری از 145طرح عمرانی شهرستان تهران/3 هزار نفر شاغل میشوند
عکس | نماز جمعه شهرستان خرم آباد
عکس | اقامه نماز جمعه در مصلی قدس شهرستان الیگودرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:552024-08-24اقتصادي

خام فروشی در معادن شهرستان اهر ممنوع است


فرماندار شهرستان اهر ضمن تاکید بر ممنوعیت خام فروشی در معادن این شهرستان گفت: فرآیند معادن باید در داخل این شهرستان انجام شود و معدن داران حق خام فروشی را ندارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر ضمن تاکید بر ممنوعیت خام فروشی در معادن این شهرستان گفت: فرآیند معادن باید در داخل این شهرستان انجام شود و معدن داران حق خام فروشی را ندارند.

ابوالفضل غنی زاده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان شهرستان اهر افزود: معدن داران نباید برای منافع شخصی منابع طبیعی، زمین های کشاورزی و محیط زیست را تخریب نمایند بلکه باید با اجرای مراحل اصولی و قانونی اکتشاف، استخراج و… با ایجاد کارخانه و صنایع تبدیلی پایین دستی برای اشتغال و توسعه ی این شهرستان گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر در کمربند جهانی معادن مس و طلا واقع شده است، گفت: وجود معادن در این شهرستان مهم و دارای ارزش افزوده فراوانی می باشد که باید برای ایجاد معدن همه قوانین و مقررات را اجرا کرد تا زمینه پیشرفت و توسعه مهیا شود.

غنی زاده از مشکلات اصلی شهرستان اهر را بحث کمبود آب برشمرد و افزود: با وجود بارش های مناسب در اوایل امسال متاسفانه همچنان با مشکل آب روبروهستیم و طبق نظر کارشناسان هواشناسی پاییز امسال نیز با کمبود بارش ها روبرو


برچسب ها: شهرستان - شهرستان اهر - خام فروشی - فرماندار شهرستان اهر - معادن - فرماندار شهرستان - فروشی
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی در معادن شهرستان اهر ممنوع است

خام فروشی در معادن شهرستان اهر ممنوع است