مطالب مرتبط:
واکنش گروه های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»
شهادت «ابوشجاع» در درگیری های کرانه باختری
مقاومت فلسطین: تشکیلات خودگردان همکاری با دشمن را متوقف کند
گروه های فلسطین و صدام
مساجد سراسر کشور در همدلی با فلسطین، خیمه مقاومت برپا می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 13:502024-08-29بين الملل

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمد جابر» معروف به ابوشجاع» فرمانده گردان های قدس جنبش جهاد اسلامی پس از سال ها جهاد، - در پی ترور و شهادت محمد جابر معروف به ابوشجاع فرمانده گردان های قدس جنبش جهاد اسلامی در طولکرام کرانه باختری، گروه های مقاومت فلسطین بیانیه های جداگانه ای منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد جابر معروف به ابوشجاع فرمانده گردان های قدس جنبش جهاد اسلامی پس از سال ها جهاد، مبارزه، اسارت امروز پنج شنبه در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به طولکرام شهید شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت این فرمانده فلسطینی و دیگر شهدای ملت فلسطین را تسلیت گفت و تاکید کرد ادامه جنایات دشمن صهیونیست علیه کرانه باختری هرگز عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را تضعیف نمی کند و درهم نمی شکند.

جنبش جهاد اسلامی نیز شهادت ابو شجاع و تعدادی دیگر از یارانش در طولکرم را تسلیت گفت و تاکید کرد که حمله جنایتکارانه کنونی به کرانه باختری همانند حملات گذشته شکست خواهد خورد و تلاش های دشمن برای ریشه کن کردن مقاومت در این منطقه راه به جایی نخواهد برد.


برچسب ها: فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - گروه های مقاومت فلسطین - فرمانده گردان - مقاومت فلسطین - گردان های قدس - جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»