مطالب مرتبط:
قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا
قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا
جریمه میلیاردی برای عامل قاچاق سوخت در بویین زهرا 
فیلم| وضعیت باورنکردنی قاچاق سوخت در مرزهای ایران
فیلمی تکان دهنده از قاچاق سوخت از ایران به پاکستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 11:502024-08-28اقتصادي

قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت 15 میلیارد و 647 میلیون ریالی قاچاقچی فراورده های نفتی خبر داد.

- علیرضا حسن پور با اشاره به قاچاق سوخت در استان قزوین، اظهار کرد: پرونده حمل 23 هزار و 460 لیتر نفت و گاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و 215 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا رسیدگی شد.

بنابر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی مستندات پرونده و احراز اتهام انتسابی، متخلف را به پرداخت 10 میلیارد و 430 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین پنج میلیارد و 215 میلیون ریال معادل ارزش سوخت فروخته شده به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت 15 میلیارد و 647 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه تصرح کرد: در یک سال و نیم گذشته پرونده هشت محموله سوختی با 200 هزار لیتر نفت گاز قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا رسیدگی و متخلفان مجازات شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را در سامانه ارتباطی www.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی استان قزوین - تعزیرات حکومتی - میلیارد - استان قزوین - میلیون - روابط عمومی تعزیرات حکومتی - تعزیرات
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا

قاچاق نافرجام سوخت در بویین زهرا