مطالب مرتبط:
شینا انصاری: منابع طبیعی در حال غارت است/ 98 درصد موضوعات محیط زیستی مربوط به دستگاه های دولتی است/ احسان میرزاده: ایران به رتبه دوم فرونشست زمین در دنیا نزول پیدا کرده است/ باباخانی: هرگز آماری از مهاجرت کارشناسان محیط زیست داده نمی شود
تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می کند
تکمیل زنجیره به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می کند
تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می کند
وزیر جهاد کشاورزی: تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در کشاورزی کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-06اقتصادي

50 درصد پروژه های کشاورزی درحوزه زیر بنایی و منابع پایه تولید است


معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی گفت: حدود 50 درصد پروژه های اجرایی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه زیر بنایی آب و خاک و حفاظت از منابع پایه تولید است.

- ارومیه-معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی گفت: حدود 50 درصد پروژه های اجرایی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه زیر بنایی آب و خاک و حفاظت از منابع پایه تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفدر نیازی شهرکی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان از 5 هزار و 35 هکتار از اراضی محدوده طرح شبکه فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در آذربایجان غربی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پلدشت برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: بیش از یکهزار و 4 پروژه در حوزه آب و خاک در کل کشور در هفته دولت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: بخش اعظم بزرگترین طرح ملی آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی غرب و شمال غرب کشور در سطح حدود 62 هزار هکتار در استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

نیازی تاکید کرد: از مجموع 227 هزار هکتار این طرح در کشور تاکنون 140 هزار هکتار با تأمین آب تحویل بهره برداران شده و مابقی با پیشرفت فیزیکی 70 تا 80 درصد در دست اجرا هست.

وی اضافه کرد: تمام اراضی افتتاحی مجهز به سیستم آبیاری نوین هستند که کل این پروژه در حدود 62 هزار هکتار اجرا و پیگیری می شود.


برچسب ها: کشاورزی - آب و خاک - جهاد کشاورزی - وزارت جهاد کشاورزی - وزارت جهادکشاورزی - آبیاری و زهکشی - حفاظت از منابع
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پروژه های کشاورزی درحوزه زیر بنایی و منابع پایه تولید است

50 درصد پروژه های کشاورزی درحوزه زیر بنایی و منابع پایه تولید است