مطالب مرتبط:
فیلم| قرائت پیام آیت الله العظمی سبحانی به چهارمین کنگره بین المللی نخستین سفیر ولایت در ایران
آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله العظمی بهجت (ره)
آیین بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی آیت الله العظمی بهجت(ره) برگزار می شود
دومین کنگره ملی بزرگداشت آیت الله العظمی ملک حسینی، اردیبهشت 1404 برگزار می شود
آیت الله العظمی بهجت یکی از اعاظم علمی و بزرگان عرفانی و سالکان طریق الهی روزگار بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 10:002024-09-20سياسي

جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی ایشان باشد


رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) باید بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی آیت الله بروجردی (ره) و تربیت شاگردان برجسته قرار گیرد.

- جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی ایشان باشد ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) باید بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی آیت الله بروجردی (ره) و تربیت شاگردان برجسته قرار گیرد.

احمدرضا مظاهری در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر جنبه عمومی و مردمی سازی آموزه های این مرجع بزرگ، اظهار کرد: کمیته های اجرایی، فرهنگی، علمی و بین المللی این کنگره تشکیل شده اند.

وی با بیان اینکه امید می رود این کنگره با کیفیتی بالا و در شأن مقام والای آیت الله العظمی بروجردی (ره) برگزار شود، افزود: آیت الله العظمی سید حسین طباطبایی بروجردی (ره) به عنوان یکی از مراجع بزرگ و برجسته جهان تشیع شناخته می شود.

رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: شناخت ابعاد شخصیتی و فکری ایشان و بهره گیری از آموزه های او به ویژه برای نسل جوان و دانشجویان، اهمیت بسیار زیادی دارد.


برچسب ها: آیت الله العظمی - آیت الله - بروجردی - الگوسازی - الله - کنگره - آیت الله بروجردی
آخرین اخبار سرویس:

جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی ایشان باشد

جنبه علمی کنگره آیت الله العظمی بروجردی (ره) بر محور الگوسازی از مکتب آموزشی ایشان باشد