مطالب مرتبط:
جشنواره مدارس فوتبال استان اردبیل برگزار شد
نصب 350 پنل خورشیدی ویژه مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
تقدیر رییس سازمان ملی استاندارد ایران از مدیرکل استاندارد گلستان به جهت کسب رتبه برتر در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان
استقبال بی نظیر از جشنواره قرآنی باران وحی با ارسال 120 هزار اثر از سراسر کشور
پیش بینی حضور 300 هزار شرکت کننده در جشنواره «باران وحی» سال 1404
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-15سياسي

کمیته امداد استان اردبیل در جشنواره «باران وحی» رتبه اول را کسب کرد


در ششمین دوره از آیین اختتامیه جشنواره ملی «باران وحی» که با حضور مسئولان کشوری و به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، کمیته امداد استان اردبیل برای چهارمین سال پیاپی «رتبه اول کشوری» را به خود اختصاص داد.

- کمیته امداد استان اردبیل در جشنواره باران وحی رتبه اول را کسب کرد ایسنا/اردبیل در ششمین دوره از آیین اختتامیه جشنواره ملی باران وحی که با حضور مسئولان کشوری و به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، کمیته امداد استان اردبیل برای چهارمین سال پیاپی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل 25 شهریور در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی باران وحی اظهار کرد: کمیته امداد استان اردبیل، علاوه بر رویکرد حمایتی خانواده ها و رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی آنها، تقویت فعالیت های فرهنگی و توانمندسازی فکری مددجویان را نیز در برنامه های خود قرار داده است.

وی اعلام کرد: جشنواره باران وحی با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و هنری به همت کمیته امداد با موضوعات مختلف برگزار می شود که کمیته امداد استان اردبیل در چهار سال اخیر توانسته است رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

حسین نژاد افزود: در این جشنواره ملی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، از کمیته امداد استان اردبیل ب


برچسب ها: استان اردبیل - کمیته امداد - اردبیل - جشنواره - جشنواره ملی - امداد - استان
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد استان اردبیل در جشنواره «باران وحی» رتبه اول را کسب کرد

کمیته امداد استان اردبیل در جشنواره «باران وحی» رتبه اول را کسب کرد