مطالب مرتبط:
مصرف کدام سبزیجات چربی شکم را از بین می برد؟
برد استقلال در دیدار دوستانه مقابل گل گهر
برد بی دغدغه یاران انگاپت مقابل اسپورتینگ کلاب
تهران را می توان به جنوب برد؟
اولین برد یاران انگاپت در جام باشگاه های آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-10اقتصادي

قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی رنج می برد


شهر قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی به شدت رنج می برد و ضرورت دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی چگینی اظهار کرد: باید برای برطرف شدن موانع موجود در مسیر ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و استفاده از طرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: نبود مراکز تفریحی و بازیگاهی در شهر کودکان شهر را هم آزار می دهدو لذا ضرورت دارد تا در این خصوص سازمان سرمایه گذاری شهرداری با سرمایه گذاران وارد مذاکره شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تعیین تکلیف پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار نیروهای موثر مشمول قانون کار شهرداری تاکید کرد و گفت: با توجه به نامه مدیر کل دفتر شهری استانداری مبنی بر پرداخت این مصوبه ضرورت دارد تا شهرداری نسبت به پرداخت این ردیف اقدام نماید.

چگینی همچنین خواستار ارایه دلایل تعلل شهرداری برای عدم اجرای این مصوبه شد و گفت: بیش از 1100 نیروی شهرداری به همراه خانواده های آنان چشم انتظار اجرای این مصوبه هستند.

وی همچنین از تلاشها و زحمات مجموعه مدیریت شهری در اجرای نهضت آسفالت در شهر قزوین قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با خدمت مرمت و روکش آسفالت در شهر رضایت مندی خوبی در میان شهروندان ایجاد ش


برچسب ها: سرمایه گذاری - مراکز تفریحی - شهر قزوین - سرمایه - تفریحی - شهرداری - شورای اسلامی شهر قزوین
آخرین اخبار سرویس:

قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی رنج می برد

قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی رنج می برد