مطالب مرتبط:
عدم پرداخت تسهیلات ساخت مسکن آسیب جدی به این حوزه وارد کرده است
گزارش واشنگتن پست درباره دومین مرد بلند قد جهان: مرتضی مهرزاد ستاره پارالمپیک پاریس است / او به دلیل نداشتن تخت مناسب در پاریس، روی زمین می خوابد / مهرزاد در نوجوانی در یک تصادف با دوچرخه آسیب دید و همین باعث کاهش رشد پای راست او و کوتاهتر شدن آن شد
نحوه ی محاسبه ی 15 درصد کاهش مصرف برق در پویش همگانی 21*15 چگونه است ؟
عارف: راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی برخورد سخت نیست
ویدیو | لحظه دلهره آور نجات یک دختر از روی دکل برق | فریادهای دلخراش او
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 16:402024-09-04سياسي

قطعی برق آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا و آوج در مجلس گفت: ناترازی انرژی در حوزه برق مسئله مهمی برای کشاورزان استان قزوین شده و آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است.

- نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا و آوج در مجلس گفت: ناترازی انرژی در حوزه برق مسئله مهمی برای کشاورزان استان قزوین شده و آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو ، روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا و آوج در مجلس گفت: ناترازی انرژی در حوزه برق مسئله مهمی برای کشاورزان استان قزوین شده و آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه تولید برق نسبت به برخی کشور ها روند افزایشی داشته است، اما عدم مدیریت درست در حوزه توزیع انرژی سبب شده تا کشاورزان استان قزوین روزانه با قطعی برق حدودا 6 ساعته مواجه باشند.

عباسپورخاطرنشان کرد: این زمان قطعی آسیب شدید به حوزه اقتصادکشاورزی وارد می کند و باتوجه به اینکه استان قزوین دارای باغات کشاورزی (انگور) و سیفی جات است خطر جدی این حوزه را در استان تحدید می کند.


برچسب ها: حوزه کشاورزی - نماینده مردم - کشاورزان - حوزه - استان قزوین - روح الله عباسپور - استان
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است

قطعی برق آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است