مطالب مرتبط:
واشنگتن پست: اگر پیشنهاد نهایی آتش بس غزه پذیرفته نشود، آمریکا به مذاکرات خاتمه می دهد
اگر پیشنهاد نهایی آتش بس غزه پذیرفته نشود، آمریکا به مذاکرات خاتمه می دهد
واشنگتن پست به نقل از یک مقام آمریکایی: ایالات متحده، قطر و مصر در حال آماده سازی توافق نهایی و قطعی برای آتش بس در غزه هستند / واشنگتن طی هفته های آینده طرح آتش بس را به طرفین ارائه می دهد؛ یا می پذیرند یا رها می کنند / عدم پذیرش توافق نهایی، به معنای پایان مذاکرات خواهد بود
آمریکا و قطر در حال آماده سازی توافق قطعی برای آتش بس غزه هستند
پایان رهبری ایالات متحده؛ آمریکا در حال آماده سازی آتش بس در غزه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 18:502024-09-02بين الملل

سی ان ان: پیدا شدن اجساد اسیران در غزه، مذاکرات آتش بس را تخریب نمی کند


مقامات آمریکایی می گویند که مرگ این شش اسیر لایه ای از پیچیدگی را به یک فرآیند دشوار و پر دردسر برای برقراری اتش بس اضافه کرد.

یک مقام ارشد آمریکایی ادعا کرده که «جدی بودن» حماس در مورد توافق آتش بس اکنون باید زیر سؤال رود و افزود که فشارها بر نتانیاهو نیز در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، کشف اجساد شش اسیر خارجی در اختیار حماس در روز شنبه، مذاکرات برای آتش بس و توافق آزادسازی اسرا بین اسراییل و حماس را به مرحله جدیدی از آشوب و تنش کشاند.

سی ان ان در گزارشی در این باره می نویسد: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی، روز یکشنبه در یک جلسه مجازی به خانواده های آمریکایی هایی که بستگان آنها در غزه اسیر هستند گفت که دولت برای دستیابی به توافقی برای آزادی اسیرانباقی مانده تلاش خواهد کرد.

مقامات آمریکایی می گویند که کشته شدن اسیرانی که در جریان حملات 7 اکتبر حماس توسط شبه نظامیان حماس دستگیر شدند، باعث نمی شود که مذاکرات از مسیر خارج شود.

در عوض، آنها از فوریت جدیدی برای دستیابی به توافقی صحبت کردند که به جنگ اسراییل و حماس پایان می دهد و آنهایی که در اسارت باقی مانده اند را به خانه باز می گرداند.

پس از اینکه ارتش اسراییل اجساد شش اسیر کشته شده در غزه را کشف کرد هر دو دولت اسراییل و آمریکا تلاش کرده اند تا واکنش نشان دهند.


برچسب ها: آمریکایی - مقامات آمریکایی - اسیر - اسیران - آتش بس - حماس - توافق
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: پیدا شدن اجساد اسیران در غزه، مذاکرات آتش بس را تخریب نمی کند

سی ان ان: پیدا شدن اجساد اسیران در غزه، مذاکرات آتش بس را تخریب نمی کند