مطالب مرتبط:
نخست وزیر پیشین انگلیس کمک اطلاعاتی لندن به تل آویو درباره جنگ غزه را فاش کرد
نخست وزیر پیشین انگلیس کمک اطلاعاتی لندن به تل آویو در جنگ غزه را فاش کرد
نخست وزیر پیشین انگلیس از کمک اطلاعاتی لندن به تل آویو در جنگ غزه خبر داد
مخالفت مصر با میزبانی از دور جدید مذاکرات غزه به دلیل اظهارات نتانیاهو
قاهره سفیر جدید تل آویو را نمی پذیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 15:402024-09-10بين الملل

تل آویو با ورود محمود عباس به غزه از گذرگاه رفح مخالفت کرد


با وجود موافقت مصر، رژیم صهیونیستی با ورود محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه از طریق گذرگاه رفح مخالفت کرد.

- تل آویو با ورود محمود عباس به غزه از گذرگاه رفح مخالفت کرد با وجود موافقت مصر، رژیم صهیونیستی با ورود محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه از طریق گذرگاه رفح مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رادیو کان ریشت بیت امروز سه شنبه اعلام کرد که مصر با ورود محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح، در صورت تایید رژیم صهیونیستی، موافقت کرد اما تل آویو نپذیرفت.

این رادیوی عبری به نقل از یک دیپلمات عرب که نامش را فاش نکرد، اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین برای مساعدت در انجام سفر عباس به نوار غزه نه تنها به اسراییل بلکه به مصر مراجعه کرد، مصری ها با این مساله که عباس وارد قاهره شده و از آنجا و از طریق گذرگاه رفح وارد غزه شود، مخالفتی ندارند اما این مساله را مشروط به این کردند که تل آویو نیز موافقت خود را اعلام کند اما این کار موفقیت آمیز نبود.

این دیپلمات عرب در ادامه نیز علت موافقت مصر با بازگشایی استثنایی گذرگاه رفح به روی محمود عباس را تمایل آن به تقویت حضور او در غزه و حضور و فعالیت تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه از جمله بخش فلسطینی این گذرگاه در روز پس از جنگ


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - تشکیلات خودگردان - رییس تشکیلات خودگردان - گذرگاه رفح - محمود عباس - رژیم صهیونیستی - گذرگاه
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو با ورود محمود عباس به غزه از گذرگاه رفح مخالفت کرد

تل آویو با ورود محمود عباس به غزه از گذرگاه رفح مخالفت کرد