مطالب مرتبط:
سفر دکتر پزشکیان سطح همکاری های ایران و عراق را ارتقا می دهد
ویدیو/ فصلی تازه در تعاملات سیاسی؛ سفر پزشکیان به اقلیم کردستان
فصلی تازه در تعاملات سیاسی؛ سفر پزشکیان به اقلیم کردستان
گسترش تعاملات ایران و عراق منافع قابل توجهی برای امت اسلامی دارد + صوت
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور: سفر ‎پزشکیان به ‎اقلیم کردستان تاریخچه بی سابقه ای را به ثبت رساند/ اربیل و سلیمانیه به وجد آمده بودند و این خوشحالی را با استقبال از پزشکیان با سخن گفتن به فارسی نشان دادند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 10:302024-09-15سياسي

حکیمی پور: سطح تعاملات با پزشکیان در عراق بی سابقه بود


رییس شورای مرکزی حزب اراده ملت گفت: تاکید رییس جمهوری بر ارتقای تعاملات و همکاری ها با عراق و اصلاح روابط و گسترش آن، از مهمترین رهیافت های سفر اخیر وی به این کشور بود که امیدواریم به آغاز شدن فصل تازه ای از روابط دو طرف با یکدیگر منجر شود.

- حکیمی پور: سطح تعاملات با پزشکیان در عراق بی سابقه بود رییس شورای مرکزی حزب اراده ملت گفت: تاکید رییس جمهوری بر ارتقای تعاملات و همکاری ها با عراق و اصلاح روابط و گسترش آن، از مهمترین رهیافت های سفر اخیر وی به این کشور بود که امیدواریم به آغاز شدن فصل تازه ای از روابط دو طرف با یکدیگر منجر شود.

احمد حکیمی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای سفر مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران به عراق، اظهار کرد: انجام این سفر در ماه های نخست شکل گیری دولت چهاردهم بسیار معقول و حساب شده بود و بازتاب بسیار مثبتی نیز در رسانه ها و افکار عمومی برجای گذاشت.

همچنین با توجه به تاکید دکتر پزشکیان بر تعامل با کشورهای منطقه، برگزیدن عراق به عنوان نخستین مقصد این سفرها که دارای ابعاد گسترده ای از تعاملات فرهنگی و سیاسی با ایران است، انتخاب خوبی بود.

وی افزود: سفر سه روزه رییس جمهوری به عراق هم از جهت حضور در بصره و اقلیم کردستان عراق، هم از منظر بی سابقه بودن سطح تعاملات در آن و هم از بُعد فرهنگ


برچسب ها: رییس جمهوری - حکیمی پور - حزب اراده ملت - رییس جمهوری اسلامی ایران - پزشکیان - شورای مرکزی - روابط
آخرین اخبار سرویس:

حکیمی پور: سطح تعاملات با پزشکیان در عراق بی سابقه بود

حکیمی پور: سطح تعاملات با پزشکیان در عراق بی سابقه بود