مطالب مرتبط:
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر امور خارجه: حرم مطهر رضوی می تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با کشور باشد
حرم رضوی می ‎تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با کشور باشد
فیلم| خدمت گلستانی ها به زائران حرم رضوی
عزاداری شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی
گزارش تصویری | عزاداری شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 18:502024-09-06سياسي

حرم رضوی می ‎تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با کشور باشد


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به عشق و ارادت تمام ایرانیان با سلایق گوناگون به امام رضا (ع)، گفت: بارگاه امام رضا (ع) می تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با مذهب و کشور باشد.

- مشهد- تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به عشق و ارادت تمام ایرانیان با سلایق گوناگون به امام رضا (ع)، گفت: بارگاه امام رضا (ع) می تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با مذهب و کشور باشد.

به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، عباس عراقچی وزیر امور خارجه که به منظور زیارت بارگاه مقدس امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده است، با حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‏ وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار ضمن تبریک انتخاب عراقچی از سوی رییس جمهوری و کسب رأی اعتماد نمایندگان ملت، به اهمیت وزارت امور خارجه اشاره و توجه به شاخصه های عزت ، حکمت و مصلحت تعیین شده از سوی رهبری معظم انقلاب در دیپلماسی کشور را رمز توفیق و موفقیت این وزارتخانه مهم دانست.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای وزارت امور خارجه به ویژه وزیر شهید حسین امیر عبداللهیان، خاطرنشان کرد: در دیدار با شهید امیر عبداللهیان پیشنهاد تشکیل کارگروه امام رضا (ع) در وزارت امور خارجه را برای تسهیل شرایط سفر و فراهم آوردن بستر پیوند بین دوستداران حضرت رضا (ع) در سراسر دنیا با بارگاه قدس رضوی را دادم که ای


برچسب ها: تولیت آستان قدس رضوی - تولیت آستان قدس - آستان قدس رضوی - ایرانیان مقیم خارج - ایرانیان - امام رضا - آستان قدس
آخرین اخبار سرویس:

حرم رضوی می ‎تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با کشور باشد

حرم رضوی می ‎تواند حلقه وصل ایرانیان مقیم خارج با کشور باشد